Fira jul med Playstation Store

Robot
Fira jul med Playstation Store

"12 days of Christmas" är tillbaka vilket innebär ett nytt erbjudande på Playstation Store varannan dag ända fram till julafton.

#sony


Medlem
Fira jul med Playstation Store

Om du läste deras RSS flöde så står det

Deal 1: 90-day PS Plus subscription – Was £11.99/€14.99, now £7.99/€9.99 (save up to 33%). Offer expires at 11.59pm on 7th December.

Redaktör
Ponny
Skrivet av MugiMugi:

Om du läste deras RSS flöde så står det

Deal 1: 90-day PS Plus subscription – Was £11.99/€14.99, now £7.99/€9.99 (save up to 33%). Offer expires at 11.59pm on 7th December.

Aye, jag såg det! Och uppdaterade nyheten.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Wow sparar femton spänn där

Medlem

97kr för 3månader är det rabatterade priset, jag tog faktiskt tillfälligt i akt för att testa på ps+ (batman!)

Medlem

97:- var lite bättre Redan pluskund så man får väl vänta på nästa "julklapp".

Medlem

Man kan öka på sin tid me 90dagar om man redan är psn+ kund väl?!

Avstängd
Skrivet av Alienshade:

Man kan öka på sin tid me 90dagar om man redan är psn+ kund väl?!

Tror att det är så. Kan ingen testa...

Medlem
Skrivet av Calez:
Skrivet av Alienshade:

Man kan öka på sin tid me 90dagar om man redan är psn+ kund väl?!

Tror att det är så. Kan ingen testa...

Det lär nog fungera, gjorde så själv när dom hade sänkt priset på psn+ till typ halva priset. Hade precis skaffat 1 år då och köpte 2 år till och dessa lades till till min befintliga prenumeration.

Avstängd

Alltså, var finns erbjudandet? Hittar det inte.

Medlem
Skrivet av Calez:

Alltså, var finns erbjudandet? Hittar det inte.

Om du menar PSN+ så är det under Nytt och tryck där på Batmanbilden (jäkligt missvisande)

Medlem

Hallå där.

Har två viktiga saker att berätta.

Man kan köpa mer än ett tremånadersabonnemang om man vill. Skulle alltså bli 388 kr för 12 månader.

Man kan redan nu räkna ut vilka spel som ingår i vissa kommande erbjudanden om man kikar på silhuetterna på PlayStation Store. Deal nummer 9 (17 dec) till exempel, ser ut att vara Little Big Planet Karting!

1
Skriv svar