Nedlagda Star Wars: Battlefront III, en timme gameplay

Ladda ned modden "Knights Of The Force", så har ni 100-tals roliga timmar framför er:

http://www.kotf.com


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Kane:
Skrivet av Purre:
Skrivet av shelter:

Kanske lika bra att de la ner det.
Visserligen en alpha men... det ser inte direkt bra ut.

för alla spel måste ju ha den absolut bästa grafiken för att vara ett bra spel.....

Absolut inte men jag instämmer i postarens statement, det där såg bara bra ut om man gillar konsollspel och alla vet att FPS ska spelas på en PC. Vet man inte det så vet man inte bättre. Såg riktigt dåligt ut, rakt igenom och till skillnad från de flesta andra som inte passerat 30 år i ålder så har jag lirat Star Wars FPS spelen ända ner till modden till doom som blev förbjuden. Det där var inte Star Wars representativt. kanske om man ser de film 1-3 som representativt. Jo fan, film 1-3 är som konsollversionen av film 4-6. Ingen själ.

Detta var dock inte ett FPS om man kikar på det, utan snarare ett TPS. TPS är i regel vanligare på konsoller än FPS, och vice versa på PC.

Personligen tycker jag så gott som uteslutande att FPS brukar vara bättre än TPS-spel. Finns bra TPSer, men bra mycket mer bra FPSer.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Ladda ned modden "Knights Of The Force", så har ni 100-tals roliga timmar framför er:

http://www.kotf.com/mför er:

Är den bättre än Movie Duels?


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av Kane:

det där såg bara bra ut om man gillar konsollspel och alla vet att FPS ska spelas på en PC. Vet man inte det så vet man inte bättre. Såg riktigt dåligt ut, rakt igenom

1. Nej alla vet inte att FPS ska spelas på PC eftersom det är en smaksak, jag gillar shooters till både PC och konsol.

2. Det roliga är att Battlefront inte är ett FPS utan ett TPS.

3. En Alpha-version från 2009, såklart att det ser skit ut. Läs på om spelutveckling innan du uttalar dig om sånt >.<

Medlem
Skrivet av shelter:

Kanske lika bra att de la ner det.
Visserligen en alpha men... det ser inte direkt bra ut.

hahahaha, 49 ogilla.. awsome xD

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Bara jag som hatar när gamaplay på nerlagda spel som verkar bra "läcker" ut? Aja, man får väl samla tårarna och hoppas på ett Battlefront 3 i framtiden.

Nej det är alltid tradigt när sånt händer - men tyckte du verkligen att detta såg bra ut? Det tyckte definitivt inte jag, men jag hade gärna sett ett ordentligt Battlefront 3.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skrivet av Ankh:
Skrivet av Bojkott:

Bara jag som hatar när gamaplay på nerlagda spel som verkar bra "läcker" ut? Aja, man får väl samla tårarna och hoppas på ett Battlefront 3 i framtiden.

Nej det är alltid tradigt när sånt händer - men tyckte du verkligen att detta såg bra ut? Det tyckte definitivt inte jag, men jag hade gärna sett ett ordentligt Battlefront 3.

Om man är SW-fan, då gillar man nästan hela rubbet. Jag slutade spela SW efter JKII, men det finns massor av bra moddar där ute för den som har abstinens.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Bojkott:

Bara jag som hatar när gamaplay på nerlagda spel som verkar bra "läcker" ut? Aja, man får väl samla tårarna och hoppas på ett Battlefront 3 i framtiden.

Nej det är alltid tradigt när sånt händer - men tyckte du verkligen att detta såg bra ut? Det tyckte definitivt inte jag, men jag hade gärna sett ett ordentligt Battlefront 3.

Om man är SW-fan, då gillar man nästan hela rubbet. Jag slutade spela SW efter JKII, men det finns massor av bra moddar där ute för den som har abstinens.

Jag är Starwars fan - men jag har endå krav på att det ska vara bra saker snarare än många.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av trasen:
Skrivet av shelter:

Kanske lika bra att de la ner det.
Visserligen en alpha men... det ser inte direkt bra ut.

hahahaha, 49 ogilla.. awsome xD

Jo jag såg, mycket SW fans här uppenbarligen.

Medlem
Skrivet av shelter:
Skrivet av trasen:
Skrivet av shelter:

Kanske lika bra att de la ner det.
Visserligen en alpha men... det ser inte direkt bra ut.

hahahaha, 49 ogilla.. awsome xD

Jo jag såg, mycket SW fans här uppenbarligen.

Troligen för att du kommer med en oerhört opassande kommentar som "Lika bra att de la ner"? Skaru trolla så får du ta lite flame också

Medlem
Skrivet av trasen:
Skrivet av shelter:
Skrivet av trasen:
Skrivet av shelter:

Kanske lika bra att de la ner det.
Visserligen en alpha men... det ser inte direkt bra ut.

hahahaha, 49 ogilla.. awsome xD

Jo jag såg, mycket SW fans här uppenbarligen.

Troligen för att du kommer med en oerhört opassande kommentar som "Lika bra att de la ner"? Skaru trolla så får du ta lite flame också

Meningen var inte ens att trolla men jag förstod sen att folk kanske uppfattade det som att jag gjorde det. Sa egentligen bara hur jag själv upplevde gameplayet utifrån det jag såg.
Nåja, skit samma... vem vet, spelet kanske kommer om tillräckligt många intresserar sig (kanske som ett kickstarter projekt).

Medlem
Skrivet av Kiriakis:
Skrivet av Kane:

det där såg bara bra ut om man gillar konsollspel och alla vet att FPS ska spelas på en PC. Vet man inte det så vet man inte bättre. Såg riktigt dåligt ut, rakt igenom

1. Nej alla vet inte att FPS ska spelas på PC eftersom det är en smaksak, jag gillar shooters till både PC och konsol.

2. Det roliga är att Battlefront inte är ett FPS utan ett TPS.

3. En Alpha-version från 2009, såklart att det ser skit ut. Läs på om spelutveckling innan du uttalar dig om sånt >.<

Oj, du var mig en kunnig en...

1) Det finns de som gillar att äta bajs och snor. Det betyder inte att människan är avsedd att äta bajs och snor. FPS spelas på PC, smak har inte med saken att göra. Det är undantag, inte norm.

2) Detaljer, vktigt att fokusera på. Det kan ta fokus från huvudfrågan som du har fel i. Kom ihåg det, detaljer. Bra grej!

3) Trevligt att träffa en spelutvecklare. Skulle du kunna posta vilka spel du deltagit i utvecklingen av eller i alla fall peka ut de böcker och djupintervjuer med spelutvecklare och spelutveckling som du tagit del av som ger din enorma insikt och kunskap. Tack på föärhand.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av Kane:
Skrivet av Kiriakis:
Skrivet av Kane:

det där såg bara bra ut om man gillar konsollspel och alla vet att FPS ska spelas på en PC. Vet man inte det så vet man inte bättre. Såg riktigt dåligt ut, rakt igenom

1. Nej alla vet inte att FPS ska spelas på PC eftersom det är en smaksak, jag gillar shooters till både PC och konsol.

2. Det roliga är att Battlefront inte är ett FPS utan ett TPS.

3. En Alpha-version från 2009, såklart att det ser skit ut. Läs på om spelutveckling innan du uttalar dig om sånt >.<

Oj, du var mig en kunnig en...

1) Det finns de som gillar att äta bajs och snor. Det betyder inte att människan är avsedd att äta bajs och snor. FPS spelas på PC, smak har inte med saken att göra. Det är undantag, inte norm.

2) Detaljer, vktigt att fokusera på. Det kan ta fokus från huvudfrågan som du har fel i. Kom ihåg det, detaljer. Bra grej!

3) Trevligt att träffa en spelutvecklare. Skulle du kunna posta vilka spel du deltagit i utvecklingen av eller i alla fall peka ut de böcker och djupintervjuer med spelutvecklare och spelutveckling som du tagit del av som ger din enorma insikt och kunskap. Tack på föärhand.

wtf? Lite väl flippat inlägg.

"Det kan ta fokus från huvudfrågan som du har fel i"? En instans där fakta och inte åsikter är involverade räknas som en rätt och fel fråga.. det här är en subjektiv fråga, så att påstå att någon har FEL är otroligt arrogant. Ska du ge åsikter måste du lära dig att det finns folk som inte håller med dig och du har inte automatiskt rätten att slänga, som du så fint satte nivån på tidigare, bajs omkring dig bara på grund av den eller dom personernas synvinkel och erfarenheter.

Tänk till lite nästa gång.. tack på förhand.

Medlem
Skrivet av Kane:
Skrivet av Kiriakis:
Skrivet av Kane:

det där såg bara bra ut om man gillar konsollspel och alla vet att FPS ska spelas på en PC. Vet man inte det så vet man inte bättre. Såg riktigt dåligt ut, rakt igenom

1. Nej alla vet inte att FPS ska spelas på PC eftersom det är en smaksak, jag gillar shooters till både PC och konsol.

2. Det roliga är att Battlefront inte är ett FPS utan ett TPS.

3. En Alpha-version från 2009, såklart att det ser skit ut. Läs på om spelutveckling innan du uttalar dig om sånt >.<

Oj, du var mig en kunnig en...

1) Det finns de som gillar att äta bajs och snor. Det betyder inte att människan är avsedd att äta bajs och snor. FPS spelas på PC, smak har inte med saken att göra. Det är undantag, inte norm.

2) Detaljer, vktigt att fokusera på. Det kan ta fokus från huvudfrågan som du har fel i. Kom ihåg det, detaljer. Bra grej!

3) Trevligt att träffa en spelutvecklare. Skulle du kunna posta vilka spel du deltagit i utvecklingen av eller i alla fall peka ut de böcker och djupintervjuer med spelutvecklare och spelutveckling som du tagit del av som ger din enorma insikt och kunskap. Tack på föärhand.

Oj någon blev visst arg när jag kommenterade hans snobbiga och arroganta inlägg.

1. Vet inte riktigt vad jag ska säga om den liknelsen... Alla vet att Mus+Kb ger oöverträffad precision i FPS, men bara för det så betyder det inte att man inte kan slöspela ett singleplayer typ Bioshock i soffan, och hör och häpna det finns folk som gillar Halo i multiplayer med handkontroll! Oj javisst ja du är ju Sanningen™ alla ska tycka som du.

2. En rättelse bara, why so mad ? (:

3. Jag förlåter dig för nr 3. Visserligen är det en alpha-version, men en ovanligt ful sådan. Dock ska poänteras att den är ihopslängd på väldigt kort tid.

Medlem

Charmant kille, men du ger mig ju alla fall rätt. FPS spelas på en PC men det funkar på konsoll. Lite som att torka sig med sandpapper. Man blir nog ren men känslan av att nåt bättre finns nån annanstans kommer man inte undan.

Du har fortfarande inte svarat på #3. Du sågar mina synpunkter vid fotknölarna och hänvisar till att jag ska lära mig mer om spelutveckling. Således, eftersom du där då vet bättre eftersom du kan rätta mig, så är du spelutvecklare eller har läst massor om det, samma litteratur du tipsar mig om förmodligen. Så, jag väntar... Den dryga är vännen är du. Det är DU som går på mina synpunkter och sågar mig. Då snärtar dessutom av en "att jag borde läsa på mer om spelutveckling innan jag uttalar mig". Så... Dina meriter tack.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Videon är borta nu tyvärr.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Citat:

"Star Wars Battlefront III |..." Videoklippet är inte längre tillgängligt på grund av ett upphovsrättsanspråk från Lucasfilm Ltd.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

12
Skriv svar