Dixon-bröderna i nya Walking Dead-spelet

Robot
Dixon-bröderna i nya Walking Dead-spelet

Skådespelarna bakom Daryl och Merle Dixon kommer att återupprepa sina roller i Activisions fps-tolkning av The Walking Dead.

#the-walking-dead-survival-instinct, #activision, #telltale-games


Medlem
Dixon-bröderna i nya Walking Dead-spelet

Awesome!

Medlem

Hoppas på mycket zombies, lite ammunition och liken ligger kvar.

Vad jag hört och läst skulle Michael Rooker (Merle) icke ge rösten till detta spel.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Ah, fick för mig att det handlade om walking dead season 2. Oavsett ska det bli intressant vad de kan göra av detta.

Medlem
Skrivet av Remus:

Hoppas på mycket zombies, lite ammunition och liken ligger kvar.

Vad jag hört och läst skulle Michael Rooker (Merle) icke ge rösten till detta spel.

Han gör ju en röst i Black Ops 2(också activison) så låter ologiskt att han inte skulle ge sin röst till den här titeln.

Edit: Han står även listad på IMDB.

Medlem
Skrivet av Remus:

Hoppas på mycket zombies, lite ammunition och liken ligger kvar.

Vad jag hört och läst skulle Michael Rooker (Merle) icke ge rösten till detta spel.

Frågan är ju om man kan förvänta sig det ifrån Activision? Jag skulle inte bli förvånad om man går runt och slaktar zombies hur enkelt som helst, samt enkel tillgång till vapen och ammunition...

Medlem

Fattar inte hur man kan ge Walking Dead Från telltales högsta betyg dock. Visst det var underhållande och storymässigt riktigt bra men gameplaymässigt ganska så boring! Nä 3/5 kanske och det är bara för att storyn är bra

Medlem

Telltales walking dead bygger helt och hållet på storyn. Gameplayet är bara ett sätt att föra det framåt egentligen. 3/5 skulle inte göra det rättvisa nånstans.

Medlem
Skrivet av Woffen:

Telltales walking dead bygger helt och hållet på storyn. Gameplayet är bara ett sätt att föra det framåt egentligen. 3/5 skulle inte göra det rättvisa nånstans.

Fast nu är det ju spel vi snackar om spel ska ju ha gameplay också... Att få fullpott utan något som helst riktigt spelande är skandalöst och i still med operation flashpoint skandalen

Medlem

Jag fann gameplayen i Telltales Walking Dead otroligt bra, man var inte riktigt beredd på vissa saker och man behövde göra beslut väldigt snabbt.
Helt enkelt väldigt gripande gameplay.

Men förstår inte varför diskussionen ens kom upp.

Medlem

Yay... zombies under 2013 också! Älskar zombies. Dead island riptid och detta då.. najs.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Telltales Walking Dead är en av de mest inlevelserika upplevelserna jag har varit med om, oavsett medium. Om ni tycker att det har för dåligt gameplay för att klassas som spel (vilket jag inte håller med om) så kan ni väl se det som något annat istället, men det förringar inte vad Telltale har åstadkommit.

Medlem

Kan bli bra, kan bli dåligt
hoppas på det bästa

Medlem

Coolt! Blev lite sugen nu. Daryl är ju seriens bästa karaktär enligt mig

Medlem

Skulle vara komiskt om det blev en såsig actionshooter. Hoppas på inskränkt hillbillyesk ultrarasism och zombieduckning, så att det går i linje med serien.
Ang. tv-serien, satan i gatan vad drygt det är att vänta till Februari för att få upplösningen på säsongen.


signatur

Kvadratich, Praktich , Gut.

Medlem
Skrivet av Skäggbiffen:

Skulle vara komiskt om det blev en såsig actionshooter. Hoppas på inskränkt hillbillyesk ultrarasism och zombieduckning, så att det går i linje med serien.
Ang. tv-serien, satan i gatan vad drygt det är att vänta till Februari för att få upplösningen på säsongen.

Gällande det du säger om tv-serien: Tro fan det! Och nuvarande säsong var ju fantastiskt mycket bättre än den innan. Så stoppar de mitt i ett jävligt intressant sjok. Jag blir så sanslöst pissed off! Raoaowu!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Hoppas det inte blir hjärndöd action (höhö) utan mer survival inriktat, vore tragiskt om man slaktar 400 zombies per nivå då det skulle inte direkt kännas som The Walking Dead.

Skönt att skådisarna ska stå för rösterna, vet inte om Norman Reedus har tidigare erfarenhet inom röstskådespeleri, men Michael Rooker var riktigt skön i Black Ops 2 åtminstånde


signatur

Game long and prosper

Medlem

Härligt!

När vi ändå pratar om zombies,
hoppas på ett LFD 3 någon gång framöver.
Till nya Xbox kanske?

1
Skriv svar