Vad äter/dricker ni när ni spelar?

Medlem
Vad äter/dricker ni när ni spelar?

Vad äter eller dricker ni när ni spelar? om ni gör det dvs...
Själv är det kaffe o snus som är det perfekta för mig att inmundiga, förr drack jag ofta bärs när jag spela men det sänker ju skärpan när man tenderar att sänka någon för mycket (samt skapa en ytterligare ett beroende..) så vad är era favorit tiltugg/dryck?

Nu...Julmust, det är en svaghet som jag har. Tuggar gärna på lakrits, både söt och salt.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Mjölk och rågbröd.

Kaffe, enbart kaffe. Allt annat sänker skärpan, tycker jag. Video games, srs business.

Medlem

Har en flaska kranvatten & tuggar toy.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Oftast kaffe. Annars öl.
Drömrulltårta och mjölk. Då har man allt


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Julmust eller vanlig coca-cola, som det ska vara


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Cola, fanta lemon eller högtidsenlig dryck. Gärna den ekfats-lagrade julmusten.

Tuggas på... Tja, tutti frutti kanske. Annars bara en fin apelsin!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Märkte att man lätt kraschar ifall det blir för mycket socker så nu är det bara kolsyrat vatten (sodastream <3) och äpplen. Ultimat!


signatur

Submission is for the weak

Inaktiv

Jag kör på Ekologiskt Té,

Mullbärsté, Grönt
Houjicha, Rostad japanskt té
Chai Té, Kryddor
Rooibos, Rött
Oolong té, Oolong

Dricker sällan svart té, eller
Té som har tillsatta aromämnen,
varesig de är naturliga eller inte.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Inaktiv
Skrivet av magma:

Oftast kaffe. Annars öl.
Drömrulltårta och mjölk. Då har man allt

Hembakad rulltårta är riktigt mumsiggers!
Tar bara 10 min att slänga ihop och grädda också!


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Kaffe, enbart kaffe. Allt annat sänker skärpan, tycker jag. Video games, srs business.

För ett par helger sen drack jag någon kvarbliven öl och sen gick jag på groggen samtidigt som jag spelade Killing Floor. Ja, skärpan sänktes rejält men det blev väldigt roligt också
Spelade på svensk server och andra satt på sina håll och drack öl också såg jag när folk skrev. Så vi var nog ett berusat gäng med vapen helt enkelt.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

KoP
Medlem

Snus och Coca Cola Cherry Zero.

Jag brukar köra torrt...


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

I dryckesväg så blir det oftast kaffe eller single-malt (Lagavulin) och i ätande så chips av alla de slag.

Medlem

Proteinshake / Kvarg

phi
Medlem

Vanligtvis te av olika slag.

Idag fick det bli en Zeunerts julmust. Lätt godaste julmusten som finns och inget blask i stil med Apotekarnes eller Nygårda.

Medlem

Té eller när det är säsong för det kan det bli någon form av must, svårt att låta bli.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Fläsksvålar och öl FTW!


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Brukar för det mesta ha en stor ölsejdel fylld med vatten, men ibland blir det någon läskedryck. Äter gör jag aldrig när jag spelar. Att äta något fett och sen röra min elektronik utan att först tvätta händerna = dödsstraff.

Medlem

Oftast så blir det en kaffe/espresso/Cappuccino. Äter oftast ingen då det tenderar att kladda ned tangentbordet mer än nödvändigt. Det är tillräckligt bôsigt som det är...

Skrivet av PurreSnurre:

Fläsksvålar och öl FTW!

Skrivet av Thomas:

Att äta något fett och sen röra min elektronik utan att först tvätta händerna = dödsstraff.

Heh, jag hoppas ni inte hamnar i samma rum


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

phi
Medlem
Skrivet av Thomas:

Att äta något fett och sen röra min elektronik utan att först tvätta händerna = dödsstraff.

Det var det absolut värsta jag visste med att vara på lan (när man fortfarande orkade med sånt) för det var alltid något jävla chipsmongo som ville röra i min mus och tangentbord.

Fy fan, jag får rysningar när jag tänker på en speciell snubbe på våra lan som alltid stank ostbågar och hade världens äckligaste mus och tangentbord.

Medlem

Om jag dricker/ äter något, blir det oftast Tuggummi och Juice

Medlem

Is + vatten = Isvatten ^_^!

Medlem

Snus, kaffe och Loka.

Medlem

Cola zero.
Idag åt jag dock två kanelbullar. Har en 4h labb jag måste orka igenom.


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av Brain:

Cola zero.
Idag åt jag dock två kanelbullar. Har en 4h labb jag måste orka igenom.

Jo, det ger bra energi. Jag hade en klasskompis på högskolan vars lunch bestod av 2 semlor eller ett paket kanelgifflar och 50 cl Cola.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Kaffe, enbart kaffe. Allt annat sänker skärpan, tycker jag. Video games, srs business.

Det trista är, trots att jag börjar närma mig 30 och har druckit kaffe regelbundet sedan 18-årsåldern så blir jag helt speedad efter ett par koppar och kan inte koncentrera mig riktigt.

Och det finns givetvis bara ett kaffemärke som är värt att dricka, Zoegas!

Medlem

blodet av mina fiender


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Inaktiv

Lirar jag någon timme eller två brukar jag inte ha något men på helger när det blir 24 timmars plus gaming så är det mängder med redbull ungefär 16st eller något liknande sen brukar jag beställa hem en pizza när man känner att hungern närmar sig. Nu vill jag även poängtera att jag har väldigt bra omsättning så jag är inte smällfet, vilket är tur för mig som ogillar att röra på mig

12
Skriv svar