Mekaniskt tangentbord?

Medlem
Mekaniskt tangentbord?

Funderar så smått på att köpa ett mekaniskt tangentbord, och skulle därför behöva lite tips.
Tangentbordet ska användas till allround-gaming, men även till att arbeta med i Adobeprodukter och officepaketet.

Vilket tangentbord ska jag köpa anser ni? Motivera gärna!

Tack på förhand!

Medlem

Själv har jag ett mk-50 väldigt prisvärt, du kan ju se FZs recension

Har ett MK-85 (i princip ett MK-50 fast med mer funktioner) som jag kan rekommendera, det beror på vad du har för budget (och vad du är ute efter, förutom mekaniska tangenter) - ska väl sägas att detta är mitt första mekaniska tangentbord också, hade förr ett Logitech G15. SweClockers har recensioner på både MK-50 och MK-85 om jag inte minns fel.


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

Skrivet av TheShadyShader:

Har ett MK-85 (i princip ett MK-50 fast med mer funktioner) som jag kan rekommendera, det beror på vad du har för budget (och vad du är ute efter, förutom mekaniska tangenter) - ska väl sägas att detta är mitt första mekaniska tangentbord också, hade förr ett Logitech G15. SweClockers har recensioner på både MK-50 och MK-85 om jag inte minns fel.

SAmma som ovan. köpte på vinst o förlust på nätet och älskar det är ju röda switchar på ochså som väll ska vara lite allround


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

ehh jag har funderat på att köpa quickfire tk cm storm mekaniskt och jag tror att röda switchar är best och sen med röd bakrund P.s finns i både blå röd och vit bakrund man kan köpa http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=768799

Medlem

signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Stag ja det är mekaniskt.

Medlem

Ja? Jag skriver en recension på ett tangentbord jag har, då är jag nog medveten om att det är mekaniskt?


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

1
Skriv svar