Speltesta Project Godus redan vid jul... kanske

Robot
Speltesta Project Godus redan vid jul... kanske

Peter Molyneux andliga Populous-uppföljare börjar ta form – vill att fansen ska hjälpa till med feedback.

#project-godus-2, #22-cans


Medlem
Speltesta Project Godus redan vid jul... kanske

Hoppas verkligen att de får ihop tillräckligt med pengar för detta. Molyneux må ha lovat lite väl mycket ibland, men det är få som är så drivna som denna man. Han har skapat klassiker som alltid kommer ligga mig nära hjärtat och hoppas verkligen få se honom fortsätta få göra det som han brinner så starkt för!

Jag hoppas och tror att Godus blir riktigt bra om insamlingen går i hamn, en remake av Populous med Molyneux himself bakom rodret kan inte bli något annat än guld!

Medlem

Hoppas verkligen för Molyneux att detta blir något bra! Även om prototypen inte blir så himla bra hoppas jag det blir tillräckligt för att kunna jobba och förbättra på!

Stora löften eller ej, jag tycker Molyneux är precis vad vi faktiskt behöver inom spelindustrin. Hans galenskap är genial, och med indieutveckling tror jag det inte är ett hinder för honom för en gångs skull.

Medlem

Tyvärr så kommer de inte nå målet. Tråkigt för jag hade gärna spelat ett nytt "Populus"

Medlem

Hoppas att det går som planerat för Molyneux & Co, trots hans ibland lite väl tilltagna löften kan jag inte annat än att gilla honom.
Lite kul att han kan skämta om det själv också"

Medlem

Om det inte är pengar så är det info han är ute efter... Alltid är det något

Medlem
1
Skriv svar