50 produkter har fått grönt ljus på Steam

Robot
50 produkter har fått grönt ljus på Steam

Spel som Euro Truck Simulator 2, Primordia och Waking Mars samt program som Bandicam: Game Recorder och Construct 2 är del av Valves tredje Greenlight-tillkännagivande.

#valve, #blackspace, #darkfall-unholy-wars, #dawn-of-fantasy, #dragons-lair, #euro-truck-simulator-2, #gear-up, #kinetic-void-space-adventure, #the-light, #no-time-to-explain, #primordia, #sang-froid-tales-of-werewolves, #starforge, #waking-mars


Medlem
50 produkter har fått grönt ljus på Steam

Ingen age of decadence? Vad är det för fel med folk?

Medlem

Darkfall blir nog gött ;D

Medlem

darkfall yey ^^

Medlem

Fraps borde upp på steam...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Display Fusion <3

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Fraps borde upp på steam...

Så sant!

Medlem

På tiden att Darkfall hamnar på steam. Tog hela 2 dagar att få det greenlightat.

Inaktiv

Men. Vafan?! Euro Truck Simulator 2 går inte att hitta på Steam O.o Dom ljuger!! xD

Medlem

Jag måste lära mig Dawn of Fantasy.
Fick spelet gratis av företaget men kunde inte för mitt liv förstå fascinationen

Medlem
Skrivet av anon_276063:

Men. Vafan?! Euro Truck Simulator 2 går inte att hitta på Steam O.o Dom ljuger!! xD

Bara för att ett spel är greenlit så betyder det inte att det finns på Steam... det är lite fail att rapportera detta ens, om det skall göras över all framtid så kommer ju nyheterna om några år vara att flera hundra spel blivit godkända via Greenlight.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Euro Truck Simulator 2 & Dragon's Lair Tack!

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Fraps borde upp på steam...

Hellre dxtory, det är mycket bättre än Fraps!


signatur

Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart

Medlem

Sjysst! Jag letade efter Euro Truck Simulator 2 där tidigare och upptäckte till min besvikelse att det inte såldes av Steam då.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Darkfall: UW kommer bli grymt!

Lirade Darkfall 1 och det måste nog vara det bästa pvp ( full loot )spelet jag någonsin lirat!


signatur

Styrelseledamot i Aesir Online Community Gaming
(Svensk/Norsk Spelförening) besök gärna oss på www.aoc-gaming.se

Medlem

Fan va najs att darkfall blev greenlightat

Medlem

Jag är bara så paff, sedan när blev darkfall något bra? Jaja, spara tummen ner jag är inte här för att tjafsa.

Jag vet bara att jag var en av många djupt besvikna efter många års väntan när spelet väl släpptes. Det var ju nämligen en lång lista med löften som knappast infriades, och jag vet inte hur många design missar som griefers och exploiters säkert fann väldigt lustiga. Bör ju nämnas att jag inte lirade med en clan/guild och att det knappast gjorde det enklare för en, men när jag väl mot slutet motvilligt gjorde det, var det enda jag fick se en hög folk som grindade weapon skills på nakna afk folk...

Nej usch, bara tanken på det gör mig förbannad. Det är ju ett par år sedan, fick nyligen en video ifrån det på mailen, men jag tycker det ser exakt lika förjävla fult ut som innan, och det ger mig inte mycket hopp för annat.

Så min fråga är... VAD är det som gjort det så lockande helt plötsligt? Eller är det bara samma nisch fortfarande, med en väldigt hängiven grupp anhängare?

Medlem

Synd att MaK inte gick igenom :/ Det såg skoj ut.

Medlem

Men inget WW2 Online


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av ManchildKart:
Skrivet av Hipshot:

Fraps borde upp på steam...

Hellre dxtory, det är mycket bättre än Fraps!

Men "Action!" är bättre än båda två


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

1
Skriv svar