Färgsprakande MOBA-strider i Guardians of Middle-Earth

Robot
Färgsprakande MOBA-strider i Guardians of Middle-Earth

Guardians of Middle-Earth är "som DOTA fast Sagan om Ringen". Trähattar, långt skägg och frenetiska 5-mot-5-matcher kan vara en vinnande kombination.

#guardians-of-middle-earth, #monolith-productions


Medlem
Färgsprakande MOBA-strider i Guardians of Middle-Earth

Det här får ni ju allt recensera tack! Klurar på om det kan vara skoj att ha på xboxen kanske? Jag menar moba-spel generellt sett är rätt sköna och roliga, undra hur denna skulle kännas på konsol? Känns ju som det borde fungera ganska bra om det är gjort med handkontroll i åtanke

Medlem

Inte till PC? Då blir det nog rätt svårt att konkurrera mot dom andra MOBA spelen tror jag.

Medlem
Skrivet av Floppydick:

Inte till PC? Då blir det nog rätt svårt att konkurrera mot dom andra MOBA spelen tror jag.

Eller inte? finns det något MOBA på konsoll överhuvud taget? Om inte så är de alltså ensamma på den marknaden.

Medlem
Skrivet av Scream112:
Skrivet av Floppydick:

Inte till PC? Då blir det nog rätt svårt att konkurrera mot dom andra MOBA spelen tror jag.

Eller inte? finns det något MOBA på konsoll överhuvud taget? Om inte så är de alltså ensamma på den marknaden.

Awesomenauts

Medlem
Skrivet av Skjuludde:
Skrivet av Scream112:
Skrivet av Floppydick:

Inte till PC? Då blir det nog rätt svårt att konkurrera mot dom andra MOBA spelen tror jag.

Eller inte? finns det något MOBA på konsoll överhuvud taget? Om inte så är de alltså ensamma på den marknaden.

Awesomenauts

Dock ser jag nog inte Awesomenauts som något tävlings inriktat MOBA.
Guardians of Middle-Earth kommer nog bli riktigt bra, ända nackdelen är väl isf att det kostar något?


signatur

Styrelseledamot i Aesir Online Community Gaming
(Svensk/Norsk Spelförening) besök gärna oss på www.aoc-gaming.se

Medlem

Kan nog bli trevligt, dock skulle jag nog vilja se Saruman eller en av ringvaldnaderna istallet for Gollum/Smeagol.

Moderator | Testpilot

Ah ge mig bara LoL Season 3 T_T


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Rätt snyggt faktiskt.

Medlem
Skrivet av Xawob:
Skrivet av Skjuludde:
Skrivet av Scream112:
Skrivet av Floppydick:

Inte till PC? Då blir det nog rätt svårt att konkurrera mot dom andra MOBA spelen tror jag.

Eller inte? finns det något MOBA på konsoll överhuvud taget? Om inte så är de alltså ensamma på den marknaden.

Awesomenauts

Dock ser jag nog inte Awesomenauts som något tävlings inriktat MOBA.
Guardians of Middle-Earth kommer nog bli riktigt bra, ända nackdelen är väl isf att det kostar något?

Kriterierna jag fann var MOBA och konsol.
Spelade själv Awesomenauts först när det kom till PC.
GoME eller vad nu förkortningen blir hoppas jag kommer till PC vid något tillfälle.
Vi får se om det går att tävla mot varandra i det

Medlem

Haha, bara jag som märkte hur de drog upp samma sida som review 2 gånger? "Nowgamer, Nuts, Nowgamer" Dom hade väl inte mycket mer att komma med

1
Skriv svar