Julkalendern lucka 2 - 1:a advent

Robot
Julkalendern lucka 2 - 1:a advent

Förra året eldade vi upp oss över saker i adventshelvetet, i år blir det desto gladare toner. Och "sång".


Inaktiv
Julkalendern lucka 2 - 1:a advent

Lite snö ute, har precis tagit en kopp kaffe, och FZ har lagt upp kalender nr2. ho ho ho!

Skägg.
10 Chambers
Medlem

Sweet! Bra sätt att vakna till på en söndag morgon innan jobbet

Medlem

Fantastisk prestation!

Medlem

Tack för den fina sången, Tomas


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Där satt den!
Skål!
*sörplar lite glögg*


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Jobbar Tomas Andersson Wij på FZ?

Medlem

Bättre än choklad


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Och det är detta som skiljer FZ från resten. Applåder.

Medlem

Vackert! Jag förväntar mig en ny sång varje advent nu Och glöm inte luciatåget, redaktionen!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Bojkott:

Vackert! Jag förväntar mig en ny sång varje advent nu Och glöm inte luciatåget, redaktionen!

Sång blir det, det kan du räkna med!


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Bojkott:

Vackert! Jag förväntar mig en ny sång varje advent nu Och glöm inte luciatåget, redaktionen!

Sång blir det, det kan du räkna med!

Härligt! Det ser jag fram emot

Redaktör
Skrivet av magma:

Tack för den fina sången, Tomas

*bugar*


signatur
Medlem

Min 2,5 åriga son kan inte få nog av denna, så din sångröst tilltalar en bred publik

Medlem
Skrivet av gundemannen:

Min 2,5 åriga son kan inte få nog av denna, så din sångröst tilltalar en bred publik

Tompa Bieber?


signatur

Videomupp

Redaktör
Skrivet av WildThing:
Skrivet av gundemannen:

Min 2,5 åriga son kan inte få nog av denna, så din sångröst tilltalar en bred publik

Tompa Bieber?

Min 10 månader gamla son somnar när jag sjunger för honom. Fast först skriker han som besatt. Jag inbillar mig att det beror på att ungar gör så, inte att det har med rösten att göra.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av WildThing:
Skrivet av gundemannen:

Min 2,5 åriga son kan inte få nog av denna, så din sångröst tilltalar en bred publik

Tompa Bieber?

Min 10 månader gamla son somnar när jag sjunger för honom. Fast först skriker han som besatt. Jag inbillar mig att det beror på att ungar gör så, inte att det har med rösten att göra.

Skillnad här är dock att han själv väljer det. Han ler stort när jag öppnar sidan med filmen och efter låter ropar han, mer mer mer (skriker som besatt och sedan somnar när du sjunger är ju vad som händer med mig med, så inte bara ungar

Medlem

Ja vad säger man? Kanske att jag inte skulle göra det bättre, för sjunga är inte min starka sida. Men tack iaf.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar