Far Cry 3 Insane Edition, Dishonored eller Hitman Absolution

Medlem
Far Cry 3 Insane Edition, Dishonored eller Hitman Absolution

Jag har ett 500kr presentkort på ginza, och undrar vilket ni skulle valt.
För tillfället lutar det mot Far cry 3!

Medlem

Far Cry 3 lätt. Annars kan jag tipsa om Assassins Creed 3 om du ännu inte hunnit med det! Men båda är riktiga toppenspel tycker jag!

Medlem
Skrivet av Mimer:

Far Cry 3 lätt. Annars kan jag tipsa om Assassins Creed 3 om du ännu inte hunnit med det! Men båda är riktiga toppenspel tycker jag!

Jag kommer få med Assassin's Creed 3 med mitt nya Nvidia grafik kort

Medlem
Skrivet av Kimeriderf99:

Jag kommer få med Assassin's Creed 3 med mitt nya Nvidia grafik kort

Jag får isåfall ta och gratulera till två grymmarns bra spel på ingång, om du nu råkar välja Far Cry 3!

Medlem

Har inte spelat Dishonored, men skulle nog säga Far Cry 3 före Hitman. Även om båda var och är riktigt bra spel.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Sålt det på blocket o köpt snus för pengarna

Medlem
Skrivet av Kimeriderf99:
Skrivet av Mimer:

Far Cry 3 lätt. Annars kan jag tipsa om Assassins Creed 3 om du ännu inte hunnit med det! Men båda är riktiga toppenspel tycker jag!

Jag kommer få med Assassin's Creed 3 med mitt nya Nvidia grafik kort

Blir nog Far cry 3 då alla mina vänner förutom en(som tycker jag ska ta Xcom, vilket jag inte är intresserad av) och när jag kan få Insane Edition så blir det ju bara bättre(1h sp uppdrag FTW!!). Mina vänner lirar 360 och brukar Rage'a(not really) när jag köper pc spel och vägrar betala 100-200kr extra för sämre grafik och så xD

Inaktiv

Jag rekommenderar Far Cry 3 då jag spelat en del Hitman och Dishonored båda är riktigt bra spel men fc3 har en riktigt härlig känsla med den öppna världen och så.

Medlem

Alla är riktigt bra men Hitman kommer sist på listan
Asscreed 3 är med ruggigt bra. Gör som mig köp alla haha...

Min lista.
1: Farcry3/Asscreed3 (Går inte välja bort något)
2: Dishonored
3: Hitman Absolution

Medlem

Dishonored i så fall, Hitman och FC är både crap och för lätt, definitivt inget återspelarläge på den punkten!

Köp hellre AC3 i så fall, om du inte redan lirat det, rätt kul, fast oerhört repetativt, jaga och samla saker, om och om igen

Seriöst få finns det inga direkt bra spel 2012, men dem kanske kommer, får vi hoppas iaf!


signatur

Denon / Pioneer

Medlem
Skrivet av Deep Throat:

Dishonored i så fall, Hitman och FC är både crap och för lätt, definitivt inget återspelarläge på den punkten!

Köp hellre AC3 i så fall, om du inte redan lirat det, rätt kul, fast oerhört repetativt, jaga och samla saker, om och om igen

Seriöst få finns det inga direkt bra spel 2012, men dem kanske kommer, får vi hoppas iaf!

Nästa gång , Läs tråden. Så ser du att jag får med Ac3 med mitt nya grafik kort

Testpilot

Far Cry 3 eftersom det har mest speltid för pengarna.
Som god 2a tar vi Dishonored som är en slipad spelupplevelse som är sjukt kul.

På platsen längst ner i botten i slammet , där lägger vi Hitman som misslyckas fatalt.

Tipsar även om Borderlands 2 och Sleeping Dogs som är 2 ruskigt bra titlar.

1
Skriv svar