Ebony Warrior – Skyrims-världens tuffaste fiende?

Robot
Ebony Warrior – Skyrims-världens tuffaste fiende?

I Skyrims Dragonborn-expansion finns en motståndare som heter Ebony Warrior, som sägs vara den mäktigaste i hela Skyrim.

#the-elder-scrolls-v-skyrim


Medlem
Ebony Warrior – Skyrims-världens tuffaste fiende?

Tufft! Jag köpte vanilla Skyrim på rean härom veckan och har nått lvl 4. Jag tror det dröjer ett tag innan jag får prova att spöa den där

Medlem

"Tidigt nästa år" bleh -.-
Kvinnor kämpar för köns-neutralitet medans vi PC-spelare (Och PS3 i flera Skyrim fall) slåss för konsol-neutralitet

Medlem

Hmpf. För att bli level 81 måste man ju ha en clowngubbe/gubbinna som har level 100 i alla färdigheter.

Ingen fiende jag kommer möta då min krigare och tjuv inte kan magi och min magiker inte använder vapen eller rustning.

Känns fånigt med karaktärer som är ledare för alla gillen samtidigt och kan allt.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Hmpf. För att bli level 81 måste man ju ha en clowngubbe/gubbinna som har level 100 i alla färdigheter.

Ingen fiende jag kommer möta då min krigare och tjuv inte kan magi och min magiker inte använder vapen eller rustning.

Känns fånigt med karaktärer som är ledare för alla gillen samtidigt och kan allt.

Håller med. Det är det sämsta med Skyrim tycker jag. Mycket är bra också förstås men inte det.

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Hmpf. För att bli level 81 måste man ju ha en clowngubbe/gubbinna som har level 100 i alla färdigheter.

Ingen fiende jag kommer möta då min krigare och tjuv inte kan magi och min magiker inte använder vapen eller rustning.

Känns fånigt med karaktärer som är ledare för alla gillen samtidigt och kan allt.

Mjo, hade varit ganska skönt om de höll en lite mer 'Ni kan välja en väg eller gå alla' istället för 'Ni kan gå en väg men för att möta alla DLC fiender måste ni gå alla' x)

Medlem
Skrivet av MrPeters:

"Tidigt nästa år" bleh -.-
Kvinnor kämpar för köns-neutralitet medans vi PC-spelare (Och i flera Skyrim fall) slåss för konsol-neutralitet

Ps3 då som inte ens fått första DLC?


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem
Skrivet av crazycat690:
Skrivet av MrPeters:

"Tidigt nästa år" bleh -.-
Kvinnor kämpar för köns-neutralitet medans vi PC-spelare (Och i flera Skyrim fall) slåss för konsol-neutralitet

Ps3 då som inte ens fått första DLC?

Råkade glömma PS3 inom parantesen *Editar sagda post*

phi
Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Hmpf. För att bli level 81 måste man ju ha en clowngubbe/gubbinna som har level 100 i alla färdigheter.

Ingen fiende jag kommer möta då min krigare och tjuv inte kan magi och min magiker inte använder vapen eller rustning.

Känns fånigt med karaktärer som är ledare för alla gillen samtidigt och kan allt.

Det är väl mitt största problem med Skyrim. Öppenhet i all ära men det blir så sjukt fånigt med en mage som springer runt i heavy armor, en warrior i heavy armor som smyger runt som en thief och lockpickar och pickpockar eller en thief som springer runt i robes och kastar spells. Självklart kan man göra karaktären mycket bättre på en sak om man kör strikt på just det men på såna höga levels så blir karaktären tråkig.

Men då hör jag väl till skaran old school-rollspelare där knappt dual-class är okej.

Medlem

Kul grej, känns lite mer "hardcore" än resten av Skyrim. Men som ovanstående kommentarer redan poängterat så är inte klassystemet det mest engagerande i världen.

Medlem

Påminner lite om när jag traskade in i Labyrinthian i Level 4 eller något...

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Hmpf. För att bli level 81 måste man ju ha en clowngubbe/gubbinna som har level 100 i alla färdigheter.

Ingen fiende jag kommer möta då min krigare och tjuv inte kan magi och min magiker inte använder vapen eller rustning.

Känns fånigt med karaktärer som är ledare för alla gillen samtidigt och kan allt.

Stämmer dock inte. Du når lvl 81 innan du har 100 i alla färdigheter, om jag inte missminner mig. Har för mig jag testade det själv.

Medlem

Level 81!? jag som var nöjd att jag nästan kommit till ancient dragon nivån. Suck...level 75 nu å jag har 100 på allt utom 5 skills. Trodde jag var klar med å grinda sönder det här spelet. Var inte tanken att man skulle få köra lite olika karaktärer? På det här sättet måste du ju göra allt med samma karaktär. Lite tråkigt ju

Medlem

För å inte låta för gnällig så gillar jag dragonborn såhär långt. Har bara kört ett par timmar å det verkar ju finnas ett par timmar till. Sen är det ju kul på ett sätt att det finns saker som faktiskt tar lite tid å åstakomma. Och ja, jag menade legendary dragon

Inaktiv
Skrivet av MrPeters:

"Tidigt nästa år" bleh -.-
Kvinnor kämpar för köns-neutralitet medans vi PC-spelare (Och PS3 i flera Skyrim fall) slåss för konsol-neutralitet

Vad jobbigt det måste vara att vara kvinnlig PC-spelare då enligt ditt resonemang


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem

Finns ett otroligt dåligt klipp på youtube på herr Ebony.
Dock så slog det mig att jag aldrig ska spela på konsol pga laddningstiderna.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=3hnslY...

Medlem
Skrivet av SToFo:
Skrivet av MrPeters:

"Tidigt nästa år" bleh -.-
Kvinnor kämpar för köns-neutralitet medans vi PC-spelare (Och PS3 i flera Skyrim fall) slåss för konsol-neutralitet

Vad jobbigt det måste vara att vara kvinnlig PC-spelare då enligt ditt resonemang

Men saken är ju att alla kvinnliga Spelare behandlas som gudar i MMO spel då de är ovanliga ^^

1
Skriv svar