Gamla idéer på nya sätt i Wii U-kontrollen

Robot
Gamla idéer på nya sätt i Wii U-kontrollen

Nyfiken på tekniken bakom Wii U:s Gamepad? Den här videon visar hur Nintendo nyttjar beprövade metoder men med nya tillvägagångssätt.

#nintendo


Medlem
Gamla idéer på nya sätt i Wii U-kontrollen

Intressant video I must say. Sugen som fan på en Wii U men tror jag väntar ett tag tills det finns fler titlar jag vill ha.

Medlem

jag gillar verkligen när superdupertech förklaras så att vem som helst (läs: jag) kan förstå det.

Medlem

Spelen som är tillgängliga just nu är väldigt underhållande, speciellt zombie U. Jag tycker det är ett riktigt bra spel.

Just nu ser fram emot Lego city undercover

Jag använder den även för att kolla på youtube och netflix på kvällen innan jag lägger mig

Medlem
Skrivet av Lilljak:

Jag använder den även för att kolla på youtube och netflix på kvällen innan jag lägger mig

Samma här, shysst att man kan använda netflix "gratis" ( förutom månadsavgiften för tjänsten alltså ) när man på Xbox måste ha Guld för att kunna använda det

Medlem
Skrivet av luftman:
Skrivet av Lilljak:

Jag använder den även för att kolla på youtube och netflix på kvällen innan jag lägger mig

Samma här, shysst att man kan använda netflix "gratis" ( förutom månadsavgiften för tjänsten alltså ) när man på Xbox måste ha Guld för att kunna använda det

Eller hur! Jag kan tänka mig att betala månadsavgiften (70kr tror jag) lätt, det är så skönt att lägg sig i sängen och sätta på Wii U och ha den härliga kontrollen i famnen och titta på film

(För att glömma bort Zombie U )

Medlem
Skrivet av Lilljak:
Skrivet av luftman:
Skrivet av Lilljak:

Jag använder den även för att kolla på youtube och netflix på kvällen innan jag lägger mig

Samma här, shysst att man kan använda netflix "gratis" ( förutom månadsavgiften för tjänsten alltså ) när man på Xbox måste ha Guld för att kunna använda det

Eller hur! Jag kan tänka mig att betala månadsavgiften (70kr tror jag) lätt, det är så skönt att lägg sig i sängen och sätta på Wii U och ha den härliga kontrollen i famnen och titta på film

Eller lägga sig i sängen och surfa på FZ

1
Skriv svar