Köp Infinite, få original-Bioshock – men bara i Nordamerika

Robot
Köp Infinite, få original-Bioshock – men bara i Nordamerika

PS3-spelarna har kunnat se fram emot att kunna köpa Bioshock Infinite och få originalet på en och samma blu-ray-skiva. Nu visar det sig att dealen inte gäller i Europa.

#irrational-games, #2k-games


Medlem
Köp Infinite, få original-Bioshock – men bara i Nordamerika

Pfft blir PC köp av min del, har 1an och 2an på den så jag vill inte bryta den traditionen så det rör inte mig. Detta kan vara en stor dealbreaker för så många här i europa, buu på er 2k/Irrational (vet inte vilka som bestämmer det här)

Medlem

Jag har både 1an och 2an på både pc och xbox så tror jag klarar mig utan en extra kopia =).

Inaktiv

Dags att flytta!

Medlem

Jag har redan Bioshock 1 i Collector's Edition-utgåva som jag köpte på Webhallen för ynka 69:- (Komplett med affischer, spel & vinylskiva)


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Känns lite dumt att de inte inkluderar båda spelen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Jag har redan Bioshock 1 i Collector's Edition-utgåva som jag köpte på Webhallen för ynka 69:- (Komplett med affischer, spel & vinylskiva)

Det var väll ändå Bioshock 2 som kom med vinyl och posters?
Bioshock 1 kom med en Big Daddy.

Medlem

PS3 är ju regionsfri, så är enkelt att importera om man vill.

Flakmonkey

Tänk om de hade slängt med en "HD-uppdaterad" variant av System Shock 2... det hade ju bara varit för underbart...

Skrivet av Nosnos:

Tänk om de hade slängt med en "HD-uppdaterad" variant av System Shock 2... det hade ju bara varit för underbart...

Det finns ett par bra moddar som har fixat System Shock 2


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av InsaneSharky:
Skrivet av Puscifer:

Jag har redan Bioshock 1 i Collector's Edition-utgåva som jag köpte på Webhallen för ynka 69:- (Komplett med affischer, spel & vinylskiva)

Det var väll ändå Bioshock 2 som kom med vinyl och posters?
Bioshock 1 kom med en Big Daddy.

Oeps, det har du helt rätt i. Jag skyller på morgontröttheten.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Tänk om de hade slängt med en "HD-uppdaterad" variant av System Shock 2... det hade ju bara varit för underbart...

Ja!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

1
Skriv svar