Stor artwork-uppdatering från Project Eternity

Robot
Stor artwork-uppdatering från Project Eternity

Obsidian har släppt sju bilder från arbetet bakom drömrollspelet.

#nyhetstips, #project-eternity


Medlem
Stor artwork-uppdatering från Project Eternity

Oh yeah!

Medlem

De har inte så höga förhoppningar för sina fans.
Jag blev tvärtom, alldeles "Oooooh! whooooaaah!"

Medlem

Detta spel kommer bli episkt, jag räknar varje dag fram tills release med vånda
Rent grafiskt tror jag att det kommer bli helt magiskt.
"pressar ner de resta håren på armarna"

Medlem

Ska bli väldigt intressant att se vad Obsidian Entertainment kan göra när de får den tid som behövs (för jag antar att deras fans vill se ett bra spel istället för ett fyllt med buggar) och inte har en utgivare som säger ett visst datum. Kommer med stor säkerhet bli ett köp när det väl finns ute i handeln för jag gillar helt klart det som de visat upp redan.

Medlem

Jag kickstartade spelet så jag har mitt ex säkrat redan. Tror inte jag kommer ångra mitt val att kickstarta detta projekt faktiskt.
Skall bli intressant att få material framöver där man ser själva motorn i arbete med olika funktioner.

Medlem
Skrivet av Mindrax:

Jag kickstartade spelet så jag har mitt ex säkrat redan. Tror inte jag kommer ångra mitt val att kickstarta detta projekt faktiskt.
Skall bli intressant att få material framöver där man ser själva motorn i arbete med olika funktioner.

Kan meddela att jag är ganska avis ;).

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av PcGamer:

Ska bli väldigt intressant att se vad Obsidian Entertainment kan göra när de får den tid som behövs (för jag antar att deras fans vill se ett bra spel istället för ett fyllt med buggar) och inte har en utgivare som säger ett visst datum. Kommer med stor säkerhet bli ett köp när det väl finns ute i handeln för jag gillar helt klart det som de visat upp redan.

Precis. Det stora minuset med deras tidigare alster har varit alla jävla buggar, något som kanske förändras nu.

Medlem

Kommer det använda AC, THAC0, "xDx" osv? Osäker om de uttalat sig om något sånt. Vore dock roligt om det gjorde. Gillar det på något vis.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Kommer det använda AC, THAC0, "xDx" osv? Osäker om de uttalat sig om något sånt. Vore dock roligt om det gjorde. Gillar det på något vis.

Nope, dom har inte rättigheterna till Wizards of the Coasts AD&D regelsystem.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Hah, jag tänkte faktiskt URRRRR... när jag såg den femte bilden :P. Kanske var nån på Obsidian som sa exakt samma sak när han/hon såg bilden

Men det verkar lovande.

Medlem

Tänkte faktiskt samma som PcGamer. Kanske de får tid till att putsa ett av sina spel nu - det har ju alltid varit deras akilleshäl

Medlem
Skrivet av SID 6.7:
Skrivet av Luciphear:

Kommer det använda AC, THAC0, "xDx" osv? Osäker om de uttalat sig om något sånt. Vore dock roligt om det gjorde. Gillar det på något vis.

Nope, dom har inte rättigheterna till Wizards of the Coasts AD&D regelsystem.

Ahh, glömde bort den biten. Tja, hoppas väl på en lika intressant motsvarighet!

1
Skriv svar