Story-drivet Xcom-DLC ute nu

Robot
Story-drivet Xcom-DLC ute nu

Slingshot-paketet finns ute nu till Windows, Xbox 360 och Playstation 3.

#xcom-enemy-unknown, #firaxis-games


Inaktiv
Story-drivet Xcom-DLC ute nu

Har man riktig tur så får vi en Terror from the Deep uppföljare/DLC, jag skulle älska de iaf :).

Inaktiv

Ja det vore det bästa, denna DLC har fått ett ljummet mottagande verkar det som.

Tre uppdrag o lite småplock för 6,50€? nja..

Inaktiv

Jag är ett stor fan av spelet, men att mjölka och sälja spelet i delar, det är oförlåtligt.

Medlem
Skrivet av Aresz:

Ja det vore det bästa, denna DLC har fått ett ljummet mottagande verkar det som.

Tre uppdrag o lite småplock för 6,50€? nja..

Tre uppdrag och lite mer hattar/hjälmar/hår etc.

Tycker det var rätt OK ändå hur det integrerades men de hade gärna fått släppt med typ 3-4 nya kartor/banor också.

Medlem
Skrivet av MaXMC:
Skrivet av Aresz:

Ja det vore det bästa, denna DLC har fått ett ljummet mottagande verkar det som.

Tre uppdrag o lite småplock för 6,50€? nja..

Tre uppdrag och lite mer hattar/hjälmar/hår etc.

Glöm inte att man får tag i Blaster Launcher lite snabbare. I överlag måste jag medge, det här DLCet var rätt så mediokert.

Medlem

Hur är spelet annars? spelas det bäst/bekvämast på PC eller Konsoll? Står inför valet att köpa det men inte säker på vilken plattform det görs bäst.

Medlem
Skrivet av Aresz:

Tre uppdrag o lite småplock för 6,50€? nja..

Tar lunchlåda till jobbet imorgon så har man sparat ihop till det!

Allvarligt talat tror jag dom har svårt att få ihop kalkylen för spelet utan detta. Xcom är ju inte CoD precis...

Medlem
Skrivet av Scream112:

Hur är spelet annars? spelas det bäst/bekvämast på PC eller Konsoll? Står inför valet att köpa det men inte säker på vilken plattform det görs bäst.

Jag kör på PS3. Kontrollen funkar riktigt bra och man saknar inte mus etc. Sitter man skönare framför TVn kan man nog lika gärna ta en konsollversion.

Medlem
Skrivet av Poppert:
Skrivet av Scream112:

Hur är spelet annars? spelas det bäst/bekvämast på PC eller Konsoll? Står inför valet att köpa det men inte säker på vilken plattform det görs bäst.

Jag kör på PS3. Kontrollen funkar riktigt bra och man saknar inte mus etc. Sitter man skönare framför TVn kan man nog lika gärna ta en konsollversion.

Spelar även jag på PS3 och jag håller med om att spelets grunder fungerar bra. Kontrollerna är riktigt bra anpassade för spel med handkontroll och jag gillar spelet.

För mig så laggar det dock ofta, och ibland ganska ordentligt. Då framförallt ljudet. Till och med det ljud som spelas upp när Firaxis' och de andras namn visas verkar lagga. Vet inte om det bara är för mig, eller om andra bara inte bryr sig. Har upplevt ett par krascher också, men inte värre än andra spel på den fronten.

Inaktiv
Skrivet av Poppert:
Skrivet av Aresz:

Tre uppdrag o lite småplock för 6,50€? nja..

Tar lunchlåda till jobbet imorgon så har man sparat ihop till det!

Allvarligt talat tror jag dom har svårt att få ihop kalkylen för spelet utan detta. Xcom är ju inte CoD precis...

Skulle vara av ren välgörenhet då Kan jag inte bara föra över deras del av DLC kakan till deras konto direkt istället?

Testpilot

Detta hoppar jag över , inte alls värt pengarna för så lite.
Hade det varit större uppdateringar hade jag köpt det utan att tveka.

Medlem

Wee! Happy happy joy joy! Priset var lite väl kanske men annars är det mumma.

Medlem
Skrivet av Scream112:

Hur är spelet annars? spelas det bäst/bekvämast på PC eller Konsoll? Står inför valet att köpa det men inte säker på vilken plattform det görs bäst.

PC-all the way. Det går att spela med handkontroll på PC också (gjort för Xbox360-kontrollern) och här kan du använda moddar och spelet blir lite snyggare.

Medlem

För lite innehåll för för stor prislapp, imo. Speciellt eftersom inget nytt av värde införs. Dessa uppdrag borde funnits med från början, samt att när man skjuter ner UFOn så borde de kunna crascha i städer, eller iaf någon annan miljö än skog. Som det ALDRIG kommer någon nyfiken människa och undersöker.

De gjorde det för lätt för sig, tyvärr. Spelet är underbart, men det kunde varit så mycket underbarare.


signatur

I drank what?

Medlem

Hmm alla talar om den lilla prislappen, just därför tycker jag att denna uppdatering borde blivit skänkt till oss med special edition

1
Skriv svar