Julkalendern, lucka 6 – Leva drömmen

Robot
Julkalendern, lucka 6 – Leva drömmen

Tomas lever sitt drömliv och han låter dig följa med.


Medlem
Julkalendern, lucka 6 – Leva drömmen

Den var underhållande men vet att ni kan bättre

Medlem

Grådaskig verklighet.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Julkalendern är hälften underhållning och hälften bakom scenerna. Allt är inte 5/5 eller grädde på moset för en speljournalist. Tyvärr


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Awww kom igen, lite rage:ing på spel vill vi allt se!


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Spel är något utav det roligaste jag vet.
Men en fråga dök upp i huvudet efter jag sett det här klippet.
Om man som er jobbar och skriver om spel, kan man bli arbetsskadad och börja tycka illa om spel privat då?


signatur
Medlem

Känner igen den gråa vardagen lite. Det är lätt hänt att man småsvär och grymtar lite för små skitsaker som kortläsaren, lösenordet, verktyg som slutar fungera osv...

Alltid är det något.

Medlem

Vars är "snökoaset"?


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Den blå nätverkskabeln i filmen är min!

Alltså, har letat ett halvår och så får jag se den på Internet. Nu är ni fast era banditer. Polisen kontaktad.


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av stormense:

Den blå nätverkskabeln i filmen är min!

Alltså, har letat ett halvår och så får jag se den på Internet. Nu är ni fast era banditer. Polisen kontaktad.

I de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna...:P


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Skrivet av Castor.T:
Skrivet av stormense:

Den blå nätverkskabeln i filmen är min!

Alltså, har letat ett halvår och så får jag se den på Internet. Nu är ni fast era banditer. Polisen kontaktad.

I de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna...:P

Typ...Laxöring


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar