PS2-remaken är Vitans mest hyllade titel

Robot
PS2-remaken är Vitans mest hyllade titel

Nathan Drake, Sackboy och Rayman får ursäkta. Persona 4 är i särklass det PS Vita-spelet som hyllats mest av kritikerna. I vår släpps det hos oss.

#persona-4-the-golden, #rayman-origins, #gravity-rush, #uncharted-golden-abyss


Gen
Medlem
PS2-remaken är Vitans mest hyllade titel

Exakt sådana spel som borde sälja som smör istället för nåt stinkande Activisionspel.

Medlem

Är grymt hypad på detta! Ska importera direkt när jag skaffat en Vita!

Medlem

Persona 4 är helt klart en av mina fovorit spel, älskar det. Kommer nog inte fixa en Vita bara för det dock, det har ju lagts till lite nytt men jag vette tusan om jag kan motivera det köpet bara pga det iaf.

Jag är väldigt nyfiken att se vad Atlus bestämmer sig att göra med Persona 5. För oavsett hur mycket jag tycker om P3 och P4 så är de väldigt lika varandra och jag hoppas att P5 inte följer helt i deras spår utan snarare använder dem som inspiration för att göra något riktigt fantastiskt. Ska bli grymt kul att se när den dagen väl kommer.

Medlem

Importerade mitt spel från hong kong (amerikan version)
har spelat det några timmar och är mycket nöjd.

Medlem

köpte den från webhallen för 399 häromdagen, första gången ja spelar p4 och tycker 2h in att spelet är so so. Får återkomma med ett omdömme 20-30h in i spelet.


signatur

Everyday I worry all day

Medlem

Så många glasögon

Medlem

Tja detta och Zero Escape är ju det bästa konsolen har att erbjuda, behövs ju långt ifrån vänta tills våren för att spela EU versionen, de som vill ha det bara att importera och du kan spela det på en gång till Vita,. till och med webbhallen har den så finns ingen anledning att vänta alls.

Medlem

Har aldrig spelat ett Shin Megami Tensei-spel förut men har varit intresserad av Persona-serien ganska länge. Måste man ha spelat alla andra Persona-spel för att förstå 4:an?

Medlem
Skrivet av Skjuludde:

Så många glasögon

Hahaha, de gjorde dagen! tack och bock

Skrivet av Aevir:

Har aldrig spelat ett Shin Megami Tensei-spel förut men har varit intresserad av Persona-serien ganska länge. Måste man ha spelat alla andra Persona-spel för att förstå 4:an?

Nej, du behöver inte ha spelat föregångarna. Och ja, ifall du gillar j-rpg så är Persona-serien helt underbar. Väldigt tidskrävande spel, men välgjorda.

Skrivet av Skjuludde:

Så många glasögon

Bra iakttagelse! Inte tänkt på det själv, men Atlus känner väl sin målgrupp.

Medlem

Det här spelet är så bra mys!

1
Skriv svar