"goagubbar" sökes till BF3

Medlem
"goagubbar" sökes till BF3

Vi är ett gäng 30+ are, som söker fler spelare till BF3, vi har egen BF-server, och TeamSpeak.
Mycket humor och många skratt..
Messa mej vid intersse..

Medlem

Va fan gubbar! 163 visningar ingen som är sugna på lite battle? Absolut inget seriöst spel utan allt är för det mesta bara på "skoj" Ni behöver inte vara bra, alla är välkomna så länge ni är 30+ och gärna att ni har premium.

SÅ VAD VÄNTAR NI PÅ!

Lägg till servernamn [OLB] Sweden i favoriter, det finns nästan alla dagar i veckan några som spelar.

MVH [OLB] muttan

Medlem

helt rätt Tom..
spel på skoj..

Medlem
Skrivet av peoxx69:

Vi är ett gäng 30+ are, som söker fler spelare till BF3, vi har egen BF-server, och TeamSpeak.
Mycket humor och många skratt..
Messa mej vid intersse..

Jag är intresserad, heter Beezhunter på BF3, sök mig där.
Är 42 år och trött på att hamna i dåliga och oseriösa lag där förlusten är given.

Medlem

Är detta fortfarande aktuellt...? Vaknade upp för nån dag sedan och insåg att jag har ju blivit "gubbe" (31+) jag med.
Skulle vara roligt att spela med folk kring min ålder.
Nick: Steam/Origin/Battlelog: Amelek

Medlem
Skrivet av Amelek:

Är detta fortfarande aktuellt...? Vaknade upp för nån dag sedan och insåg att jag har ju blivit "gubbe" (31+) jag med.
Skulle vara roligt att spela med folk kring min ålder.
Nick: Steam/Origin/Battlelog: Amelek

Absolut!! Leta reda på OLB Sweden, å spela med oss. Följ reglerna, så får du en invite till Teamspeak, vid ett senare tillfälle....
Nu sommartid så blir det lite mindre spel, med mindre folk. Men lirar gör vi på Söndagar kl. 18:00.
Onsdagar kl. 19:00.

[olb]peoxx69

Medlem
Skrivet av peoxx69:

Absolut!! Leta reda på OLB Sweden, å spela med oss. Följ reglerna, så får du en invite till Teamspeak, vid ett senare tillfälle....
Nu sommartid så blir det lite mindre spel, med mindre folk. Men lirar gör vi på Söndagar kl. 18:00.
Onsdagar kl. 19:00.

[olb]peoxx69

Då ska jag försöka hoppa in med er nån dag. Har dock fastnat med CS:GO för stunden.

Medlem

Bra initiativ, vi gubbar måste hålla ihop. Hm... skall hålla detta i åtanke om jag får för mig att starta BF3.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Helt rätt! kom bara!

Medlem

Sedan är det snart dax att testa BF4, då kommer vi att gå över på det så fort det är släppt. Hoppas vi kan bli ett par till innan det släpps..

MVH Tom

Medlem

BF4 är givet!

1
Skriv svar