Bioshock Infinite försenas ytterligare

Robot
Bioshock Infinite försenas ytterligare

"Jag visste att jag troligen skulle få lite skit av media. Men i slutändan, om spelet blir bättre så gör vi det", säger Ken Levine.

#nyhetstips, #bioshock-infinite, #irrational-games


Inaktiv
Bioshock Infinite försenas ytterligare

Tre stora titlar i mars månad...Hearts of the Swarm, Company of Heroes 2 och nu detta. Tyvärr lär nog försäljningen av Bioshock få sig en rejäl känga pga sämst återspelningsvärde (om man nu gillar alla tre spel, vill säga).

Medlem

Skönt att Ken vill göra ett så bra spel som möjligt. Längtar

Medlem
Skrivet av Segas:

Tre stora titlar i mars månad...Hearts of the Swarm, Company of Heroes 2 och nu detta. Tyvärr lär nog försäljningen av Bioshock få sig en rejäl känga pga sämst återspelningsvärde (om man nu gillar alla tre spel, vill säga).

Det finns en chans för GTA V att komma under Mars månad, dock inte så troligt.

Inaktiv
Skrivet av WardonE:
Skrivet av Segas:

Tre stora titlar i mars månad...Hearts of the Swarm, Company of Heroes 2 och nu detta. Tyvärr lär nog försäljningen av Bioshock få sig en rejäl känga pga sämst återspelningsvärde (om man nu gillar alla tre spel, vill säga).

Det finns en chans för GTA V att komma under Mars månad, dock inte så troligt.

Det hade ju varit snyggt, haha.

Medlem

Aja dom vill göra det bättre så det är helt okej


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Ken levine, jag tycker bättre och bättre om den mannen ju mer jag ser av honom

Tack för tipstack

Finslipning låter bra, hoppas de levererar en sjujäkla SP-kampanj.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Den extra månaden går till förstoring av Elizabeth's bröst (om det nu är möjligt att förstora dem ännu mer).

Medlem
Skrivet av Prexun:

Den extra månaden går till förstoring av Elizabeth's bröst (om det nu är möjligt att förstora dem ännu mer).

...och hennes disney ögon O_o. Också ett billigt och enkelt sätt att få fram sympati för en karaktär ;).

Aja ska bli intressant och se hur spelet blir, storyn och settingen ser ju intressant ut men har dock inte allt för höga förväntningar på spelets mekanik, djup, svårighetsgrad och rpgelement :/.

Medlem
Skrivet av Segas:
Skrivet av WardonE:
Skrivet av Segas:

Tre stora titlar i mars månad...Hearts of the Swarm, Company of Heroes 2 och nu detta. Tyvärr lär nog försäljningen av Bioshock få sig en rejäl känga pga sämst återspelningsvärde (om man nu gillar alla tre spel, vill säga).

Det finns en chans för GTA V att komma under Mars månad, dock inte så troligt.

Det hade ju varit snyggt, haha.

Ni får ju inte glömma SimCity 5

Inaktiv
Skrivet av benq123456789:
Skrivet av Segas:
Skrivet av WardonE:
Skrivet av Segas:

Tre stora titlar i mars månad...Hearts of the Swarm, Company of Heroes 2 och nu detta. Tyvärr lär nog försäljningen av Bioshock få sig en rejäl känga pga sämst återspelningsvärde (om man nu gillar alla tre spel, vill säga).

Det finns en chans för GTA V att komma under Mars månad, dock inte så troligt.

Det hade ju varit snyggt, haha.

Ni får ju inte glömma SimCity 5

....redan glömt.

Inaktiv

Kollade på GVA trailern och där får man se lite gameplay från konsollversionen.

Tråkigt nog så dycker det upp A (knapptryck) :Attack när man siktar på en fiende, ifall man nu blömmer bort vilken knapp man skjuter med.

Får hoppas att detta går att stänga av vid release. Dom flesta vet nog vilken knapp man skjuter med och behöver inte få instruktionen vid varenda fiende.

Inaktiv

Tycker också att det är jobbigt med förseningar men bättre det att spelet blir så bra som möjligt vid release. Längtar som fan


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem

Vissa huvudpersoner har lämnat, av allt att döma för att de inte håller med vilken riktning spelet tog. En stor försening som nu åtföljs av en till.

Jag kommer vänta ett bra tag innan jag köper detta: projektet verkar egentligen inte gå åt rätt håll.

1
Skriv svar