Dark Souls II tillkännagivet – se debutrullen nu

Medlem
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av tobbe628:
Skrivet av Cane:
Skrivet av tobbe628:

Sluta nu. PC Portningen var jättebra ifall ni hade en kontroll och visste hur man använde den på datorn.

De finns t.o.m en Fix som gör att du kan ha de på högre grafik i 60fps. Vilket borde göra de bättre än konsol.

Ush..

Förutom att det var så dåligt optimerat att 60 fps inte var särskillt sannolikt. Att spelet inte ens kunde hålla 30 stabila när man blev grillad av gargoyle bossen säger allt om spelet.

Under mina 91 Timmar Played har jag aldrig fått ett enda Fpsdrop. dessutom visade Fraps dessutom att jag hade runt 60fps hela tiden.
Med ett Radeon 5850.

Samma här, HD5850, inte en enda fpsdrop.

Ett HD5770 och allt flyter stadigt i alla lägen ^^

Medlem

6950 med kraftiga problem med fps, i5 2500k

Medlem

Kul att höra, även om det var förväntat. Hoppas bara dem går tillbaka till demon's souls mer rättvisa gameplay, komplicerade uppgraderings system, och att Magic inte är så jäkla OP som det är i Dark Souls.


signatur

Rwa?

Medlem

Be wary of amazing game!


signatur

I am a Psychonaut, a sailor of the soul.

Medlem

Prepared to die. A lot.

Medlem

Kul att se hur alla fanboysen här inte tycker att det var en dålig PC port bara för att det finns mods som fixar det som ANDRA har gjort. Vet inte om jag skall skratta eller gråta...

Medlem

Hur underbar nyhet som helst, dock hade jag nog gärna velat se nästa spel i serien till nextgen. Men det går väl bra de här med antar jag


signatur
Medlem
Medlem

efter en miljard timmat i demons souls och även dark souls så trodde jag att jag hade förlorat hoppet om något nytt. men nu känns livet värt att leva igen! GOD BLESS YOU DARK SOULS!

Medlem

Det där såg sjukt bra ut, gillar verkligen "art direction" på den rullen. Skulle (nästan) hellre vilja se in film i still med Beowulf baserat på det där! Ang spelet så hoppas jag att dom kan ösa in lite mer pengar denna gång för högre bilduppdatering, free roaming, samt PC version så klart. Självklart även lite additioner till gameplayet så det inte blir för stelt.

Vem var tjejen? En "announcer babe"? :rollereyes:

Medlem
Skrivet av Johan3043:

Kul att se hur alla fanboysen här inte tycker att det var en dålig PC port bara för att det finns mods som fixar det som ANDRA har gjort. Vet inte om jag skall skratta eller gråta...

Tror det har mer att göra med att From sa vid flertall tillfällen att porten skulle vara usel. Sen har folk mage att klaga på dem för en dålig port.


signatur

Rwa?

Medlem

Värt att notera dock, Annanaz är att det var också den sämsta porten någonsin, om några år ser det antagligen bättre ut genom en emulator än vad PC version gör out of the box. När en person kan koda en patch inom några timmar till deras port så är något fel. Men visst har man förståelse för att ledning inte ville lägga några timmar alls på PC versionen, men man kan fortfarande klaga. Sedan får From software internt dela ut kritiken till vederbörande.

Medlem

Knappast förvånad efter att Dark Souls fick sånt genomslag i väst. Gentemot det kanske mindre kända Demon's Souls som tog år och dagar innan det ens lanserades i Europa (utgivarna i väst trodde inte den relativt öppna världen och svårighetsgraden skulle passa oss spelare).

Ser fram emot det som fan, spelat timmar och åter timmar av Dark Souls (jag erkänner, inte klarat alla bossar än) och hatälskat varje minut.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Gode gud var det där en Seguleh i filmen? Och med bara ett streck på masken? Denna gång är det kört på riktigt.


signatur

The Emperor protects.

Medlem

Om det blir nu co-op eller inte kanske de skulle va trevligt :).

"Die together with your frinends edition" ^__^!

12
Skriv svar