Vad har du spelat? v49

Medlem
Vad har du spelat? v49

En vecka till har passerat oss förbi och då var det dags att blicka tillbaka och se vad som spelats bland folket. För mig så har det varit en härlig blandning av olika genrer (som ändå är varandra väldigt lika).

Far Cry 3

Jag har spenderat hela helgen med Far Cry 3 och vi har haft hur kul som helst ihop. Världen de skapat känns otroligt levande och spännande. Hela tiden är det något som pågår och jag vill verkligen inte sluta spela. Jag hoppas verkligen på mer av detta goda i framtiden.

Saints Row: The Third

Jag är nog i fel demografi för denna sorts spel - överdriven shockhumor och GTA-kloner är inte något som jag uppskattar... så mycket. Men med en kamrat vid sidan så funkar Saints Row 3 i små doser. Köra runt i staden, orsaka gängkrig och styla bilar, det är vad vi gör. Vi slår även ner pensionärer med jättestora dildos.

Battlefield 3

Jag lyckades efter många om och men övertala en kamrat att prova på Battlefield 3 igen och sedan dess så har vi försökt, om än ofta förgäves, leka taktiker och ta ut våra mål medan alla andra hoppar runt och kallar varandra för bögar. Det är kul när det går som man vill, mindre kul när det går åt helvete och fienden (som vi kan anta består av yngre gossar) totaldominerar oss.

Så det är vad jag har spelat vecka 49. Vad har du spelat?

#blogg


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Vad har du spelat? v49

Max Payne 3
Call of Duty: Black Ops 2
Battlefield 3
Mass Effect 2
BioShock
Lord of the Rings Online

Lego lord of the rings.
Blackwell legacy.
Dragonborn. Skyrim dlc.
Space Quest V.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Awesomenauts
Dead Space 2 (klara det på Zealot mode äntligen)
Skyrim
To The Moon

Medlem

Det har inte blivit något spelande den här veckan. Tapetserande och målande har tagit upp det mesta av min fritid...

Medlem

Du får ta igen det någon annan gång.

Kul att se att det blandas friskt med spel när folk spelar.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Dark souls
Tales of graces f
Heavenly sword
Ape escape

Medlem

Jag har spelat ungefär 30 minuter av Batman: Arkham City denna vecka. Inget annat.

Edit - Nu ljög jag faktiskt, har även spelat lite NHL 13.

Medlem
Skrivet av sevvan:

Dark souls
Tales of graces f
Heavenly sword
Ape escape

Är Tales of Graces F bra då?
... Är det ens släppt här eller spelar du en import-version?

Medlem
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av sevvan:

Dark souls
Tales of graces f
Heavenly sword
Ape escape

Är Tales of Graces F bra då?
... Är det ens släppt här eller spelar du en import-version?

jadå, jag gillade spelet. doc en sak som är lite synd är att cutscenes känns hackiga, och ja det har fått en europeiskt släpp så jag kör inte en import

Medlem

Far cry 3
Smite
Dota 2
CS:Go
Hitman: Absolution
Botanicula (vilket f.ö är extremt random spel måste jag säga... Iaf så långt som jag kommit)

Och sen tog jag och installerade the witcher 2 igen, dock knappt hunnit köra något där.

Testpilot

Hitman: Absolution
Far Cry 3

Känns bra , rushade hitman för o bli av med eländet som jag ändå inte kunde släppa tills man klarat det.
Sen Far Cry 3 tills ögonen blödde i helgen , skitkul!

1
Skriv svar