The Elder Scrolls V: Skyrim - Dragonborn

Robot
The Elder Scrolls V: Skyrim - Dragonborn

Efter vampyrjakt i Dawnguard och husbygge i Heartfire är det dags att söka upp den första dragonborn. Vi har spelat det senaste Skyrim-tillägget.


Medlem
The Elder Scrolls V: Skyrim - Dragonborn

Längtar till PC-släpp!

Medlem

Längtar tills min download på 360n är klar så jag kan börja spela!

Medlem

Har Skyrim, men inget DLC.
Blir nog att vänta på GOTY-edition och köpa den

Medlem
Skrivet av luftman:

Har Skyrim, men inget DLC.
Blir nog att vänta på GOTY-edition och köpa den

Samma här.

Medlem

Längtar till PC-versionen, särskilt då den bristfälliga drak-ridningen kommer att moddas snabbt!


signatur

Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart

Medlem

För oss som spelat Morrowind expansionen Bloodmoon så blir detta ett nostalgiskt återseende.

Flera bekantingar från förr dyker upp samt den klassiska musiken.

Om nu bara inte Bethesda varit sådana pengah-ror så hade man redan kunnat njuta av detta på plattformen som gjorde dom ett namn...


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Moderator | Testpilot
Skrivet av Sleazarn:

Längtar tills min download på 360n är klar så jag kan börja spela!

Och du som sagt du inte gillat Skyrim så mycket O.o


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Längtar tills PC släppet av det här

Medlem

En sak som jag störde mig jädrans mycket på, köpte ett rum i värdshuset i första byn där man kommer till, mitt natten så blir min karaktär teleporterad till ett en dungeon mitt på ön.grymt störande när man blir påtvingad sånt...


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av WarpGuN:

En sak som jag störde mig jädrans mycket på, köpte ett rum i värdshuset i första byn där man kommer till, mitt natten så blir min karaktär teleporterad till ett en dungeon mitt på ön.grymt störande när man blir påtvingad sånt...

Du kanske inte skulle ha druckit den där absinten med orcherna?


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av WarpGuN:

En sak som jag störde mig jädrans mycket på, köpte ett rum i värdshuset i första byn där man kommer till, mitt natten så blir min karaktär teleporterad till ett en dungeon mitt på ön.grymt störande när man blir påtvingad sånt...

Du kanske inte skulle ha druckit den där absinten med orcherna?

Hmm det kanske jag gjorde av misstag eller nått


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Tja, det här kanske man skulle köpa, inte spelat Skyrim på ett bra tag nu, frågan är om jag orkar göra en helt ny gubbe eller om jag ska köra på en gammal.

Inaktiv

Jag hade hoppats på någon jämförelse med Shivering Isles, då de verkar vara samma koncept. Även en mer noggrann genomgång om hur storyn var. SI är ett av de bästa expansionerna i ett "nytt" spel. När jag fick höra om Skyrims DLC så hade jag hoppats på ett liknande. Är det här det jag letar efter?

Medlem
Medlem

Några uppgifter om kostnader vore trevligt

Medlem

Inväntar Unoffical Dragonborn Patch-modden av Arthmoor med spänning en kort tid efter PC-släppet!

Se fram emot en LÅNGT stabilare och mer polerad upplevelse, oavsett hur mycket Bethesda också patchar.

Medlem

Skandal, varför finns inte detta att köpa på Steam nudå!?!

Medlem

Dennas recension har lagts som "huvudrecension" för hela spelet :s

Medlem

Vill spela, men orkar ej

Medlem

Kommer att köpa denna vecka och jag ska slakta den dära snubben som kallar sig dragonborn. Jag är den riktiga har ju dödat alduin,vampyrisk stormakt och hjälpt hela imperialet och Hela tamriel + side Quest där jag hjälpt folk. Vem tror den hära tuffingen Makrak att han är jag ska slakta honom och han får se då!


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem
Skrivet av baggso:

Vill spela, men orkar ej

Drick lite kaffe så piggnar du nog till


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem
Skrivet av T.Mani:
Skrivet av baggso:

Vill spela, men orkar ej

Drick lite kaffe så piggnar du nog till

Handlar mer om att jag inte orkar engagera mig i spel som jag gjorde när jag var yngre, nu blir det mest bf3, rakt på pannkakan har spelat typ 10% av skyrim sen vart jag uttråkad, ta det inte fel nu.. skyrim är ett sjukt coolt spel men det är bara rent personligt

Medlem

OJ! Vad jag kommer spela på fredag när alla prov är färdiga!! :):P:D

Medlem

Så när det här kommer till ps3 kommer vampyrjakt i Dawnguard och husbygge i Heartfire vara inkluderat i den här expansionen? Som jag har förstått så finns dessa inte till ps3 idag?

Medlem
Skrivet av The Puffybear:

OJ! Vad jag kommer spela på fredag när alla prov är färdiga!! :):P:D

Du glömde en smiley!

Medlem
Skrivet av Zerics:

Så när det här kommer till ps3 kommer vampyrjakt i Dawnguard och husbygge i Heartfire vara inkluderat i den här expansionen? Som jag har förstått så finns dessa inte till ps3 idag?

Jag tror att det kommer ut i "era drömmar" bethseda verkar ha glömt det


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Skribent
Skrivet av Ztreek:

Några uppgifter om kostnader vore trevligt

1600 Microsoft Points. Så runt 200-250 riktiga pengar!

Skrivet av anon_111278:

Jag hade hoppats på någon jämförelse med Shivering Isles, då de verkar vara samma koncept. Även en mer noggrann genomgång om hur storyn var. SI är ett av de bästa expansionerna i ett "nytt" spel. När jag fick höra om Skyrims DLC så hade jag hoppats på ett liknande. Är det här det jag letar efter?

Jag spelade aldrig Shivering Isles och kan tyvärr inte göra någon vettig jämförelse utifrån egna erfarenheter. Av det jag läst så verkar det dock handla om ungefär samma typ av DLC, men att Shivering Isles är lite större till både yta och innehåll.

Ursäkta de sena svaren, förresten!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

hittar inte vanliga recensionen om skyrim bara expansionen dragonborn

Medlem
Skrivet av vuze2143:

hittar inte vanliga recensionen om skyrim bara expansionen dragonborn

Ja, det länkas felaktigt till Dragonborn om man försöker klicka in på Skyrim-recensionen.

Du hittar den här:
http://www.fz.se/artiklar/recension/20111111/the-elder-scroll...

1
Skriv svar