Explosiv film från Bioshock Infinite

Robot
Explosiv film från Bioshock Infinite

Så ser det ut första gången du stiftar bekantskap med Elizabeth följt av en intensiv luftfajt mot fulingar.

#bioshock-infinite


Explosiv film från Bioshock Infinite

Yes, vad grymt. Lite tårögd blir man när man vet att det inte blir en MP-del. Den kunde ha blivit riktigt intressant med de miljöerna.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Lite tårögd blir man när man vet att det inte blir en MP-del. Den kunde ha blivit riktigt intressant med de miljöerna.

And nothing of value was lost

Medlem
Inaktiv
Skrivet av Xrick6:

HIT MARKERS

yes, får hoppas att det går o stänga av annars så blir det inget

Medlem

nja multiplayern "hade" kunnat men ska säga dig göra en bra och tilltalande multiplayer är såååå mycket svårare än SP.

Så tvivlar, saker som balans, vettigt objective mode?

Dock hade detta om man haft speeden kunnat vara en efterträdare till quake 3 faktist men tivvlar

Medlem

lägre field of view får man fan leta efter.

Medlem

Fan vad dom ska hålla på o ändra på Elizabeth hela tiden. Nu får dom ta och bestämma sig.

Medlem
Skrivet av MR KING:

lägre field of view får man fan leta efter.

Jag är lite orolig över det här. Visst kommer väl komma fina hax man kan använda sig av senare, men risken är stor att det då kommer bli många konstiga saker man ser bakom kulisserna som på Dishonored.

Medlem
Skrivet av Astro Black:

Måste säga att efter man spelat Far Cry 3 så ser det här ut som billiga vaxdockor i jämförelse

En helt annan stil. Dessutom om det är i närheten av första Bioshock vad det gäller stämningen och storyn så kan FC3 gå å gömma sig.


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

Varför visar man så mycket trailers från ett storry drivet spel!?! spoilar för mycket tycker jag. Jag tänker inte se denna.


signatur

cags

Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:
Skrivet av Astro Black:

Måste säga att efter man spelat Far Cry 3 så ser det här ut som billiga vaxdockor i jämförelse

En helt annan stil. Dessutom om det är i närheten av första Bioshock vad det gäller stämningen och storyn så kan FC3 gå å gömma sig.

Tror nog inte man kan jämföra det här med Bioshock 1 & 2... mer än att det är FPS gjort av samma utvecklare... that's it.

Men ska bli kul att testa spelet någon gång ändå.

Medlem
Skrivet av cags91:

Varför visar man så mycket trailers från ett storry drivet spel!?! spoilar för mycket tycker jag. Jag tänker inte se denna.

Jadu, en bra fråga. Jag undrar också varför man så sällan ser riktigt "GAMEPLAY" ifrån spel?

Jag menar... det är ju just det som är det intressanta. Förrenderade eller scriptade filmsekvenser är ju totalt ointressant. Hm... Assassins Creed 3 t.ex. hela spelet var ju för faen filmsekvenser... som man dessutom inte kunde hoppa över. Gah... man blev så förbannad. xD

Medlem

snygg miljö... men, finns det inte tecknad film redan ? i spelets barndom så fanns det andra typer av spel, typ Elite !
vill man uppleva det på nytt, ska man kolla detta... http://www.kickstarter.com/projects/1461411552/elite-dangerou...

Medlem

Nu vet jag inte om jag kommer klara mig längre. Jag menar, först förseningen och sen gungar dem spelet framför mina ögon...
;__;


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

oohhh... ett nytt skjuta-döda-monster-spel... det var ju spännande...

Medlem

Hmm. Hon verkar ju trevlig och så. Men vete katten om man kan lita på henne?

Medlem

"Närmar sig med stora steg"..?

Det blev väl nyss försenat?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

1
Skriv svar