Gears of War: Judgment VGA-filmat

Robot
Gears of War: Judgment VGA-filmat

Bulletstorm-skaparnas Gears of War-prequel visar upp singelkampanjen på 90 avslöjande sekunder.

#bulletstorm, #people-can-fly, #epic-games, #gears-of-war-judgment


Medlem
Gears of War: Judgment VGA-filmat

Ser... ut som de andra Gears-spelen.

Vilket inte är något dåligt! Jag älskar Gears of War (plus böckerna, vilka jag kraftigt rekommenderar för en oerhört välgjord inblick i det trots allt mycket spännande universum som spelen utspelar sig i) och 3an var ett superbt avslut på serien, men jag ser fram som fan emot det här. Mer motorsågar! Mer döda grubs! Mer Baird och Cole-train!

Medlem

Jag kommet nog trilla dit men än så länge är jag lite avvaktande.

Medlem

Ser riktigt snyggt ut
Givetvis måste man även spela det här när man har lirat resten av spelen.

GOW3 - var dundertråkigt; speciellt de nya monstren med tentakler var ett mycket dåligt designval.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

me like it alot

Medlem
Skrivet av walter_iego:

GOW3 - var dundertråkigt; speciellt de nya monstren med tentakler var ett mycket dåligt designval.

I see what you did there!


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Skrivet av ohem:
Skrivet av walter_iego:

GOW3 - var dundertråkigt; speciellt de nya monstren med tentakler var ett mycket dåligt designval.

I see what you did there!

Det var inte jag, det var EPIC


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar