Far Cry 3-uppdatering låter dig förändra gränssnittet

Medlem

Ja, lite idiotförklarad har man ju känt sig när man spelar.
Det som stör mig mest är om min plånbok råkar vara full och jag hela tiden får upp att plånboken är full så fort jag går nära något som har pengar. Då slutar det aldrig; "Plånboken är full...", "plånboken är full...", "plånboken är full...", "plånboken är full...", "plånboken är full...", "plånboken är full...", "plånboken är full...", "plånboken är full...", "plånboken är full...", "plånboken är full...", "plånboken är full...", "plånboken är full..."...
Det är sjukt irriterande... Samma gäller det om ryggsäcken är full...


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av Steffe@Swec:

Dom får ju gärna göra en lista över vilka knappar som faktiskt används också >_<
Tänkte ta ett screenshot och chansade dumt nog på F11 (som inte fanns med i inställningarna), det laddade tydligen om från föregående sparning -.-

ditt eget fel... och loada senaste quicksave är nästan alltid f11 fyi.

Så du har ingen att skylla mer än dig själva

nej! dessutomm finns inte save inställningarna med i controll options så det är omöjligt att veta föränn man trycker f11 lr kollar up det på internet


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem
Skrivet av T.Mani:

Ja, lite idiotförklarad har man ju känt sig när man spelar.
Det som stör mig mest är om min plånbok råkar vara full och jag hela tiden får upp att plånboken är full så fort jag går nära något som har pengar. Då slutar det aldrig; "Plånboken är full...", "plånboken är full...", "plånboken är full...", "plånboken är full...", "plånboken är full...", "plånboken är full...", "plånboken är full...", "plånboken är full...", "plånboken är full...", "plånboken är full...", "plånboken är full...", "plånboken är full..."...
Det är sjukt irriterande... Samma gäller det om ryggsäcken är full...

Ja precis. Det första jag gjorde innan jag började köra storyn var att springa runt och döda djur för att uppgradera allt sånt.

Han (Jason) måste vara redigt kräsen om han vägrar plocka upp pengar han inte får ner i sin plånbok. Hade han inte kunnat trycka ner dem i loot-säcken? "vilken otur här ligger 23$ men de kan verkligen inte få plats i min snygga grisskinns-plånbok! men vilken tur att jag kan plocka upp de här trasiga solgalsögonen!"


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av anon_81726:

Hittar inte F11 på min 360 kontroller....fan

Fan!!! min Sixaxis saknar också F11:)

12
Skriv svar