Warhammer läggs till i Humble THQ Bundle

Robot
Warhammer läggs till i Humble THQ Bundle
Inaktiv
Warhammer läggs till i Humble THQ Bundle

"Har du köpt paketet sedan innan ingår nu även Warhammer", jasså...vart då? Det finns inte med i mitt Steam iallafall.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Segas:

"Har du köpt paketet sedan innan ingår nu även Warhammer", jasså...vart då? Det finns inte med i mitt Steam iallafall.

Då måste gå till länken du fick i mailet efter köpet, där finns ny nyckel.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Segas:

"Har du köpt paketet sedan innan ingår nu även Warhammer", jasså...vart då? Det finns inte med i mitt Steam iallafall.

Då måste gå till länken du fick i mailet efter köpet, där finns ny nyckel.

Mitt Humble-konto hade inte blivit verifierat, låg i skräppposten. Men nu är det löst, tack!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Segas:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Segas:

"Har du köpt paketet sedan innan ingår nu även Warhammer", jasså...vart då? Det finns inte med i mitt Steam iallafall.

Då måste gå till länken du fick i mailet efter köpet, där finns ny nyckel.

Mitt Humble-konto hade inte blivit verifierat, låg i skräppposten. Men nu är det löst, tack!

No problemo!


signatur
Medlem

Ett av de bästa spelen som släppts

*Edit*

@Davwve: Kan också ge bort min kopia då jag redan har det .

Dawn of War: 8P9YI-J8X5M-XEMVQ

Titan Quest: WQNWD-DAINK-PYYMD

Borde finnas en tråd på forumet där folk kan ge bort Humbe Bundle keys de inte har användning av

Medlem
Skrivet av MrPeters:

Ett av de bästa spelen som släppts

Indeed. Synd bara att dom bytte ut en del voice over i och med expansionerna, gillar rösten på t ex Force Commandern i vanillan.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Ingår expansionerna? Spelet kommer ju inte till sin rätt innan man har dem också.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av wrajjt:

Ingår expansionerna? Spelet kommer ju inte till sin rätt innan man har dem också.

Oklart, det är ju en Game of the Year edition, och åtta extra banor ska ingå.


signatur
Medlem

God Jul!

Warhammer 40,000: Dawn of War Steam Key
BATNH-GX829-LDYGB


signatur
Medlem

Blir bara bättre och bättre det här


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Inaktiv
Skrivet av Davwve:

God Jul!

Warhammer 40,000: Dawn of War Steam Key
BATNH-GX829-LDYGB

Snällt (jag har inte tagit den, har redan spelet)

Medlem
Skrivet av MrPeters:

Ett av de bästa spelen som släppts

*Edit*

@Davwve: Kan också ge bort min kopia då jag redan har det .

Dawn of War: 8P9YI-J8X5M-XEMVQ

Titan Quest: WQNWD-DAINK-PYYMD

Borde finnas en tråd på forumet där folk kan ge bort Humbe Bundle keys de inte har användning av

Tack för Dawn of War nycklen

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av wrajjt:

Ingår expansionerna? Spelet kommer ju inte till sin rätt innan man har dem också.

Oklart, det är ju en Game of the Year edition, och åtta extra banor ska ingå.

Jag har inte köpt det här bundle't men kikar man på google så inluderar GOTY inga expansioner bara lite extra banor och grejjer. Däremot så går det inte, vad jag hittar i alla fall, att köpa DoW:GOTY på Steam heller. DoW Gold finns och det är med första expansionen.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Vi är många som gillar THQ extra mycket just nu.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Man kan ju lugnt säga att detta är den mest prisvärda Humble Bundle någonsin. Om dom bara kunde slänga in STALKER under sista dagen så skulle detta paket vara så komplett som det kan bli

Medlem

Kärlek till THQ!

Medlem

Många bra spel som jag dock redan äger, det enda som är intressant är Red Faction : Armageddon och dess tillägg. Mindre intressant är CoH : Tales of Valor av de spel jag inte redan har.

Om man bortser från detta så är det utan tvekan en väldigt bra samling spel och jag skulle nog säga att den än så länge är den bästa jag sett. Den enda nackdelen är väl att detta inte är DRM-fritt som de andra spelen på Humble Bundle.

Edit:
Har för mig att jag skrivit bra mycket mer inlägg än 97 stycken=)

Medlem

Kommer inte åt mina nycklar för de nya spelen. Har mailt support för några dagar sen men inte hört något än :/

Medlem
Skrivet av PcGamer:

Många bra spel som jag dock redan äger, det enda som är intressant är Red Faction : Armageddon och dess tillägg. Mindre intressant är CoH : Tales of Valor av de spel jag inte redan har.

Om man bortser från detta så är det utan tvekan en väldigt bra samling spel och jag skulle nog säga att den än så länge är den bästa jag sett. Den enda nackdelen är väl att detta inte är DRM-fritt som de andra spelen på Humble Bundle.

Edit:
Har för mig att jag skrivit bra mycket mer inlägg än 97 stycken=)

Personligen tycker inte jag det är hela världen att det inte är DRM-fritt, då Steam generellt sätt är väldigt bra. Hade varit en helt annan femma om nycklarna var bundna till Origin eller dylikt, imo.

Skrivet av Epoxlol:

Kommer inte åt mina nycklar för de nya spelen. Har mailt support för några dagar sen men inte hört något än :/

Hur mycket betalade du?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Go jul

KNH2D-N69G0-ZB725

Medlem

Warhammer 40k nyckel : 4FR0A-JAEE6-BRVMF

GJ

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Epoxlol:

Kommer inte åt mina nycklar för de nya spelen. Har mailt support för några dagar sen men inte hört något än :/

Hur mycket betalade du?

15$

Skrivet av Epoxlol:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Epoxlol:

Kommer inte åt mina nycklar för de nya spelen. Har mailt support för några dagar sen men inte hört något än :/

Hur mycket betalade du?

15$

Mycket givmilt, och tummen upp

Har du testat att besöka sidan där alla nycklar finns och klickat på "redeem steam-key"?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Detta är offtopic , men jävla sätt att inte tacka för nycklarna som ges ut här.. Blev ledsen hest nu.

God jul!

1
Skriv svar