Paper Mario: Sticker Star

Robot
Paper Mario: Sticker Star

Mario kan mer än bara hoppa från plattform till plattform, men någon underhållningswrestler är han inte.

#super-mario-bros, #nintendo, #new-super-mario-bros-u, #paper-mario-sticker-star-1


Moderator | Testpilot
Paper Mario: Sticker Star

Trevlig recension, tycker stridssystemet tragiskt nog inte ser så roligt ut. Gillar nog hellre det gamla PM spelen eller Mario and Luigi spelen mer då skulle jag tro :/


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skägg.
10 Chambers

Omgångsbaserat är mysigt men detta har för lite variation och djup.


signatur
Medlem

Ser fram emot det här! Paper Mario till Gamecube är bland de bästa spelen jag spelat och jag blev besviken på Super Paper Mario då det inte behöll det omgångsbaserade stridssystemet, samt var mer i 2D än tidigare. Det här verkar gå tillbaka till grunden samtidigt som det är nyskapande.
Jag gillar!

Medlem

Har börjat spela detta spel nyligen kan jag kan säga att jag håller helt och hållet med dig. Spelet är bra men inte på långa vägar så bra som GameCube spelet som är ett av mina favoritspel var Det mesta av charmen som fanns i det i spelet är helt borta, staden är mindre, storyn kommer i andra hand och det finns inte lika mycket att utforska, tycker det är riktigt trist då jag hade stora förhoppningar på detta.

1
Skriv svar