Angry Birds-film dyker upp 2016

Robot
Angry Birds-film dyker upp 2016

Rovio tillkännager att producenten bakom Dumma Mej kämpar med en CG-film baserad på deras populära fågelvarumärke.

#rovio, #angry-birds


Medlem
Angry Birds-film dyker upp 2016

Antingen blir det väldigt bra eller väldigt dåligt, skulle jag tro.

Medlem

Jag tror allt att jag redan nu kan gissa vad filmen kommer handla om


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Hoppas att Micheal Bay är snubben bakom filmen


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

Bäst att smida järnet medans det är varmt

Medlem

wow


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av HogisGuy:

Hoppas att Micheal Bay är snubben bakom filmen

Hahaha. Du tyckte inte det hela kändes substanslöst nog som det var, eller?

Medlem
Skrivet av HogisGuy:

Hoppas att Micheal Bay är snubben bakom filmen

Har hört att det är Uwe Boll och att det är uppföljaren till Postal

Medlem
Skrivet av chrillemeter:
Skrivet av HogisGuy:

Hoppas att Micheal Bay är snubben bakom filmen

Har hört att det är Uwe Boll och att det är uppföljaren till Postal

GIEF THAT MOVIE!

Är tanken att någon ska bli glad över det här? Det är samma visa varje gång. De hårdpressar figurerna inom varje segment av samhället så att alla blir trötta på det. Sedan drar miljonärerna sig tillbaka. Jag hoppas de är stolta över sin kreation.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hahaha jag visste det! Glöm inte att göra ännu en värdelös 3D-version också

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Är tanken att någon ska bli glad över det här? Det är samma visa varje gång. De hårdpressar figurerna inom varje segment av samhället så att alla blir trötta på det. Sedan drar miljonärerna sig tillbaka. Jag hoppas de är stolta över sin kreation.

Troligen är de väldigt stolta, rika och glada. Och varför skulle de inte?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Angry Birds måste vara den värsta pengapumpen jag sett på åratal. Spel, mobilskal, mjukisdjur, godis, kläder... you name it. Och nu ska det komma en film!? Värre ide kan man knappt tänka sig. Man skjuter liksom fåglar över en spelplan. Vad i h*lv*te ska den filmen handla om? Sedan kommer de med största säkerhet ge alla fåglar någon tvångsmässig personlighet så att man ska kunna "relatera" till dem också.

Jag... det... nej. Bara -- lägg av. Det är inte kul längre.

Medlem

Dear god why.

Ser hellre en Gangnam Style film.

Medlem

Hmm.. Angry Birds har funnits i 3 års tid och börjar redan nu bli lite passé. Vart är varumärket om 4 år liksom.

Medlem

OT: Appropå Angry Birds; när är Razer-tävlingen avgjord??? Calle?

Medlem

När ska de släppa en annan IP? Rovio ni kan inte leva på samma IP, ni kommer förr eller senare att tappa köpare.

Medlem

Återigen är jag asledsen att det inte är Boll bakom kameran.

Han får väl ta Plants vs. Zombies då.

Medlem

Finnarna lär väl köpa det i flera år?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Nu börjar det gå lite för långt... Bor på gränsen till Finland och det finns inte en enda affär utan angry birds skräp.
Helt vanlig möbelaffär och på väggarna hänger det angry birds mattor.
Angry birds läsk, godis, you name it.
Så mycket ståhej för ett rätt mediokert spel.

Medlem
Skrivet av Halttu:

Nu börjar det gå lite för långt... Bor på gränsen till Finland och det finns inte en enda affär utan angry birds skräp.
Helt vanlig möbelaffär och på väggarna hänger det angry birds mattor.
Angry birds läsk, godis, you name it.
Så mycket ståhej för ett rätt mediokert spel.

inte för att jag egentligen bryr mig om "varumärket" men tropical läsken är faktisk god. Har dock fortfarande inte fått tag i någon av de andra 3, är sugen på att smaka dem 1 gång iaf.

Medlem

Det ironiska är att om ROVIO vore svenskt skulle varje svensk på tråden säga hur grymt bra det är och vilken grym idé att göra film på serien. Och gud vad gott godiset är, och läsken är bättre än COLA! Och den här filmen kommer roxxa så fett....

Men det är ju inte svenskt så, och speciellt för att det är finskt, så är det skit... LOL lite typiskt...

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=l6lYFO_tKlE&...

Kan visst bli kul om gjort rätt... Döm inte ut saker i förhand....


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Det ironiska är att om ROVIO vore svenskt skulle varje svensk på tråden säga hur grymt bra det är och vilken grym idé att göra film på serien. Och gud vad gott godiset är, och läsken är bättre än COLA! Och den här filmen kommer roxxa så fett....

Men det är ju inte svenskt så, och speciellt för att det är finskt, så är det skit... LOL lite typiskt...

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=l6lYFO_t...

Kan visst bli kul om gjort rätt... Döm inte ut saker i förhand....

Kan visserligen bara prata för mig själv men nej, jag hade varit lika trött på "skiten" om den varit svensk. Jag gillar bra spel oavsett vilket land det kommer ifrån.

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Det ironiska är att om ROVIO vore svenskt skulle varje svensk på tråden säga hur grymt bra det är och vilken grym idé att göra film på serien. Och gud vad gott godiset är, och läsken är bättre än COLA! Och den här filmen kommer roxxa så fett....

Men det är ju inte svenskt så, och speciellt för att det är finskt, så är det skit... LOL lite typiskt...

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=l6lYFO_t...

Kan visst bli kul om gjort rätt... Döm inte ut saker i förhand....

Vi får se hur det blir när någon gör en Minecraft-film.

1
Skriv svar