Sonic & All-Stars Racing Transformed

Robot
Sonic & All-Stars Racing Transformed

Första racingspelet för Nintendo Wii U är inte Mario Kart, hur ska detta sluta?

#sumo-digital, #sega, #sonic-all-stars-racing-transformed, #sonic-sega-all-stars-racing


Medlem
Sonic & All-Stars Racing Transformed

Tja, det såg och lät inte så nyskapande ut direkt. Lite dumt (eller modigt) av dom ändå att släppa det här på Wii U. Tack för recensionen i alla fall, passade bra med kaffe!

Medlem

Väntar fortfarande på mitt exemplar från spelbutiken , bra recension!

Medlem

Jag har det till min 360, det är ett väldigt bra kartingspel imo, sjukt kul med polare.

Medlem

Ser lite kul ut, skulle nog passa bra att spela ibland om man inte har ngt annat för sig.

Varför syns inte denna recensionen på spelinfosidan föressten?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Den som på 90-talet trodde att Sonic skulle vara en launch-titel till Nintendos konsol, räck upp en hand. Nej jag tänkte väl det

Ser ganska skoj ut i alla fall. Kanske inget man betalar 550kr för, men när priset har gått ner så kanske det blir ett köp.

Medlem

Det här spelet är skitkul asså, perfekt slö lir eller splitscreen i soffan. Rekommenderas varmt!

Medlem

Jag tror nog att spelet är riktigt kul, jag pröva demot till 360n och så, men Kerstins betyg känns rätt ändå. Det är lite av en själlös produkt

Medlem

Tycker spelet är riktigt skoj att spela, både ensam och med en kamrat. Älskade diddy kong racing och det här strålar bara av samma sorts spelkänsla, så tummen upp.

Medlem

Har fått spelet nu, måste säga att det var skoj och utmanande! Kul att se att svåra spel fortfarande existerar

k3m
Medlem

"Det känns orättvist att jämföra Sonic & All-Stars Racing Transformed med Mario Kart, en spelserie som haft 20 år på sig att etablera sitt namn." och "mysigt substitut till mario kart".

Jag måste säga att du är ju helt insnöad Kerstin Alex. Du har ju ingen aning om vad du dillar om. Sonic & all-stars racing transformed slår Mario kart med längder. sasrt är innovativt, mysigt spel. Kontrollen är suverän. Roligt som bara fan. Du är uppenbart ett Mario fan och din recension suger.

1
Skriv svar