Partytitel till Kinect gratis under juletider

Robot
Partytitel till Kinect gratis under juletider

Från och med 18 december till och med årets sista dag kan du med Xbox 360 och Kinect ladda ner Kinect Party, uppföljaren till omtyckta Happy Action Theatre, utan att betala ett jota.

#kinect-party, #double-fine-productions, #happy-action-theatre, #microsoft


Medlem
Partytitel till Kinect gratis under juletider

coolt de måste man ha
freebie


signatur

How you doin?!

Medlem

Förstår varför dom släpper det gratis.
Det är säkert riktigt kul men grafikmässigt så ser det ut att sakna lite.


signatur

Supervisor Skyttegrav.se
#skyttegrav.se @ irc.quakenet.net

Inaktiv

Action theatre är rätt så kul, så att få ett liknande spel gratis är inte helt fel


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Inaktiv

Mycket trevligt! det tackar vi för MS!

Medlem
Skrivet av anon_81726:

Mycket trevligt! det tackar vi för MS!

Tror dock vi får tacka Double Fine istället, MS brukar ju inte ge bort saker, tvärt om. Nå, att få ett gratis Kinectspel varje halvår är kanske ett bra sätt att hindra folk från att ställa bort sin Kinect ^^

KoP
Medlem

Oooh.. detta ska hämtas. Sen ska det Dubsteppas med polarna.

Medlem

Vill inte låta cynisk, men jag gissar på att det kommer innehålla rätt mycket DLC.


signatur

Xd

Inaktiv
Skrivet av zwete:

Vill inte låta cynisk, men jag gissar på att det kommer innehålla rätt mycket DLC.

Det kom inget dlc till action theatre vad jag vet och det lär inget komma till Kinect Party heller,
Action theatre är ju inget spel egentligen, utan diverse kul grejer man gör i typ 5 minuters delar som man antingen man välja enskilda minispel eller låta alla gå i en följd vilket kräver en del kondis

man är ena stunden Godzilla typ och stampar ner hus och flygplan, sen en fjäril som skjuter ner insekter typ space invaders,
sen kan man antingen stå stlll och låta en massa duvor landa på dig, eller jaga bort dom,
korta och rätt så kul partyspel.

det roligaste med dom här spelen är hur bra det faktiskt funkar och vem som helst kan hoppa in mitt i spelet och direkt delta i aktiviteterna.

Sist när man spelade var vi 4 stycken som röjde runt och kul var det så man faktist önskar att det kom något dlc.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

1
Skriv svar