Försvunna inlägg?

Medlem

Verkar ha kvar mina.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

test

Edit: Hmm känns som om det saknas ett par stycken, har för mig att jag låg i spannet 350-380

Vi får se om det blir som förr sedan.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tänkte fråga en annan sak på direkten då det handlar väl om inlägg. Flera forum/hemsidor/nyhetssidor när man läser där eller ska skriva nåt har sett vissa ord med jag spel vad osv så blir det lite blått o leder till nån reklam sida eller visar upp reklam.

Vad är det för skit?

Medlem
Skrivet av Aero:

Tänkte fråga en annan sak på direkten då det handlar väl om inlägg. Flera forum/hemsidor/nyhetssidor när man läser där eller ska skriva nåt har sett vissa ord med jag spel vad osv så blir det lite blått o leder till nån reklam sida eller visar upp reklam.

Vad är det för skit?

Du menar keyword ads eller vad de heter? Läser av inläggen för att ge relevanta annonser kopplade till vad som skrivs.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av Aero:

Tänkte fråga en annan sak på direkten då det handlar väl om inlägg. Flera forum/hemsidor/nyhetssidor när man läser där eller ska skriva nåt har sett vissa ord med jag spel vad osv så blir det lite blått o leder till nån reklam sida eller visar upp reklam.

Vad är det för skit?

Du menar keyword ads eller vad de heter? Läser av inläggen för att ge relevanta annonser kopplade till vad som skrivs.

Precis det jag menade kan man tabort det på nåt sätt?

Medlem

Inte vad jag vet, tyvärr, det är ju svårt för adblockers att veta vad som är en "bra" länk och vad som är en reklamlänk.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

blub


signatur

thank you, come again

Medlem

Märkte just att jag också blivit av med cirka 17000 inlägg.

Medlem

Trådnamn ändrat från "Inlägg" till "Försvunna inlägg?" för att tydliggöra vad tråden handlar om.
Tråden även flyttad från "Allmänt snack" till "Synpunkter och förslag".


signatur

Have a good time!

Medlem

Test

Edit: Äsch jag är inte en stammis längre!


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem

Nån som vet vad som hänt? är inlägg borta, dvs sånt man skrivit eller är det bara fel på räknaren?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

*testing, testing*

Saknade även jag i runda slängar ~500 inlägg. Viktiga saker det här!

edit: yepp, saknar fortfarande dessa tyvärr.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Vill någon ha mina?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av IceMan:

Nån som vet vad som hänt? är inlägg borta, dvs sånt man skrivit eller är det bara fel på räknaren?

Se svaret i den andra tråden om samma sak:

Skrivet av musse1:

Det var helt enkelt en bugg tidigare där felberäkningar kunde uppstå. Och ju mer man skriver ju större risk är det att felmarginalen ökar. Nu blir det dock korrekt, alltid.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

12
Skriv svar