De tre sidorna i Planetside 2 – vilken väljer du?

Robot
De tre sidorna i Planetside 2 – vilken väljer du?

Missa inte rekryteringsklippen från New Conglomerate, Terran Republic och Vanu Sovereignty.

#planetside-2


Medlem
De tre sidorna i Planetside 2 – vilken väljer du?

Jag valde Terran Republic men vet inte om jag tyckte spelet var så roligt. Man kastas in i något slagfält utan riktig överblick över vad man sysslar med egentligen. Texturerna är fula också.

Medlem

Lirade betan, har 10 vapen o plocka ut etc, men har ej plockat upp det än, någon som har en skön clan eller liknande, som man kan joina ?=) För att lira själv är :/

Medlem

NC all the way. Lätt den bästa rekryterings videon.

Skrivet av soderkvist:

Jag valde Terran Republic men vet inte om jag tyckte spelet var så roligt. Man kastas in i något slagfält utan riktig överblick över vad man sysslar med egentligen. Texturerna är fula också.

Vad förväntade du dig? BF3 grafik? Kommer inte hända i ett MMO speciellt inte när det är så många spelare som ska renderas på skärmen.


signatur

Idono. That's me!

Medlem
Skrivet av Idono:

NC all the way. Lätt den bästa rekryterings videon.

Skrivet av soderkvist:

Jag valde Terran Republic men vet inte om jag tyckte spelet var så roligt. Man kastas in i något slagfält utan riktig överblick över vad man sysslar med egentligen. Texturerna är fula också.

Vad förväntade du dig? BF3 grafik? Kommer inte hända i ett MMO speciellt inte när det är så många spelare som ska renderas på skärmen.

Tja, GW2 är mer tekniskt advancerat än BF3 på just grafikfronten dock.

Medlem

Har alltid varit TR och kommer alltid vara TR, det är lite småkul hur man blivit lojal till något fiktivt. Men egentligen har jag bara alltid föredragit deras vapen och tanks.

Medlem
Medlem
Skrivet av soderkvist:

Jag valde Terran Republic men vet inte om jag tyckte spelet var så roligt. Man kastas in i något slagfält utan riktig överblick över vad man sysslar med egentligen. Texturerna är fula också.

Haha! Det är miljoner med spelare på samma karta samtidigt och du fokuserar på texturerna. GG!

Dez
Medlem

Bra gjorda trailers, fick mig att tveka över mitt val ett tag.

Medlem

Jag valde NC för de har Rock musik i själva menyn man väljer sida haha

Medlem

NC all the way!

Medlem
Medlem
Medlem

NC for life, kill TR and Vanu scum !!

;D

Medlem

NC! Yell all you want, our guns are louder!

Medlem

NC så klart!

Medlem
Skrivet av Idono:

NC all the way. Lätt den bästa rekryterings videon.

Skrivet av soderkvist:

Jag valde Terran Republic men vet inte om jag tyckte spelet var så roligt. Man kastas in i något slagfält utan riktig överblick över vad man sysslar med egentligen. Texturerna är fula också.

Vad förväntade du dig? BF3 grafik? Kommer inte hända i ett MMO speciellt inte när det är så många spelare som ska renderas på skärmen.

Nä texturerna är ingen deal breaker för mig heller. Att de är fula är bara en liten detalj.

Medlem

NC!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

New Conglomerate.

I'm a cowboy, on a steel horse I ride..


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Terran republic.

For honor and glory, FOR THE REPUBLIC!!!!!

Medlem

Pikachu, I choose you!

Medlem
Medlem
Medlem

Vi är ett gäng från Flashback som startat en helsvensk VS-outfit på Miller. Vi är drygt 30 pers. Kom till PS2 tråden på Flashback eller kontakta mig (SvenskFisk) i spelet för invite.

Medlem
Medlem

Min guild röstade för NC men av någon dum anledning så kände sig ledaren som en diktator och drog TR istället >.<

Medlem
Skrivet av soderkvist:

Jag valde Terran Republic men vet inte om jag tyckte spelet var så roligt. Man kastas in i något slagfält utan riktig överblick över vad man sysslar med egentligen. Texturerna är fula också.

Du är alltså en kräsen liten baby som gnäller över hur det ser ut? Sluta förvänta dig att det ska samma grafik som bf3. Även om jag tycker bf3 inte har någon märkvärdig grafik alls eller något annat spel för den delen.
Spelet ser bra ut, och hur mycket behöver du veta om planetside 2? Spela med ditt lag och försök ta över ställen och plocka fiender med ditt vapen, är det så svårt att veta det?

Medlem

Ser inget visuellt fel i PS2, tvärtom. Och det är en bedrift att få det att funka med tanke på vilken stor skala striderna ofta hamnar på i spelet.

jag spelar som TR och det gjorde jag även i PS1 Valde det pga mentaliteten 'FETA VAPEN' i 1:an hehe.

Medlem

Technology equals might, nuff said

Avstängd

nu är det så att TR är den enda rätta vägen

123
Skriv svar