Crysis 3 – första Seven Wonders-rullen

Robot
Crysis 3 – första Seven Wonders-rullen

Crytek, EA och filmskaparen Albert Hughes släpper en webbserie som lägger grunderna för världen och berättelsen i Crysis 3.

#crysis-3, #crytek


Medlem
Crysis 3 – första Seven Wonders-rullen

Motionblur + joystick rörelser, mår fan illa.

Medlem

Hjärnan kan då spela en ett spratt då och då, jag läste "Första Stevy Wonder-rullen"

Medlem

Fy fan va illa det där va!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Tråkigt och dåligt... Det där var bara en benchmark för att visa grafiken. Men det ser exakt likadant och lika tråkigt ut som Crysis 2, enda positiva sak jag kan säga om filmen är att vapen ljuden lät skitbra, speciellt jämfört med tidigare Crysis spel...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Tyckte det vart skitbra bara att snubben som spelade måste kört på en gamepad då han aimade som en kratta =D

Ser faktist fram lite emot detta bara det inte blir lika handikap skadad portning som förra till pc.

Inaktiv

Trailern innehåller allt för många inslag från Crysis 2, dessutom har jag helt tröttnat på allt vad som heter "hjärndöda first-person shooters" som med ända mål går ut på att döda allt och alla.

Medlem

Fy vad ni gnäller! Den var fullt sevärd.

Medlem

Ser ut som bajs

Medlem

Blodet var 2006 -.-"

AW8
Medlem

Så människorna har till synes vunnit kriget mot Ceph, hm? Frågan är bara hur i Jesu namn slutet på 1:an hänger ihop med detta, människorna (USA) fick ju smisk på Ling Shan. Drog de bara från ön likt Crytek drog ifrån hela den storylinen?

Storyn och grafiken intresserar. Det finns antagligen lika lite saker att förstöra som i 2:an vilket är en besvikelse.
Gameplayet ser ganska oförändrat ut sedan 2:an, alltså Call of Duty med superkrafter igen då. Roligt, men bedrövligt jämfört med potentialen i Crysis-serien: se Crysis och Warhead.

Lägg till de små banorna och det förtjänar inte riktigt att heta Crysis.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Grafiken är bra, men spelet ser ju sjukt tråkigt ut. Inte förvånad dock, Crysis 2 sög hästballe.

Medlem

Kan dom inte fixa bättre ljud på vapnen än att använda crysis 2 dåliga ljud.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Problemet med Crysis är att fienden aldrig blir riktigt farlig. De står kvar på sina ställen, och karaktären man spelar blir aldrig överrumplad.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Jozo:

Hjärnan kan då spela en ett spratt då och då, jag läste "Första Stevy Wonder-rullen"

+1
samma här...

Medlem

Ser fram emot detta. Gillade tvåan.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Maximum Epiciness!! *miss miss miss

Testpilot

Längtar tills detta kommer och man får höra "Stealth Engaged" igen...

Jag var barnsligt förtjust i 2an att stealtha och kniva allt som rörde sig på banorna

Medlem

Åh vad jag hatar att se handkontroll i FPS!


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem
Skrivet av AW8:

Så människorna har till synes vunnit kriget mot Ceph, hm? Frågan är bara hur i Jesu namn slutet på 1:an hänger ihop med detta, människorna (USA) fick ju smisk på Ling Shan. Drog de bara från ön likt Crytek drog ifrån hela den storylinen?

Storyn och grafiken intresserar. Det finns antagligen lika lite saker att förstöra som i 2:an vilket är en besvikelse.
Gameplayet ser ganska oförändrat ut sedan 2:an, alltså Call of Duty med superkrafter igen då. Roligt, men bedrövligt jämfört med potentialen i Crysis-serien: se Crysis och Warhead.

Lägg till de små banorna och det förtjänar inte riktigt att heta Crysis.

Jag kollade på detta klippet igårkväll då var en av toppkommentarerna "Read the damn comic book, Nomad died on the island" så tydligen så finns det en serietidning som förklarar vad som hände efter 1an

Medlem
Skrivet av AW8:

Så människorna har till synes vunnit kriget mot Ceph, hm? Frågan är bara hur i Jesu namn slutet på 1:an hänger ihop med detta, människorna (USA) fick ju smisk på Ling Shan. Drog de bara från ön likt Crytek drog ifrån hela den storylinen?

Storyn och grafiken intresserar. Det finns antagligen lika lite saker att förstöra som i 2:an vilket är en besvikelse.
Gameplayet ser ganska oförändrat ut sedan 2:an, alltså Call of Duty med superkrafter igen då. Roligt, men bedrövligt jämfört med potentialen i Crysis-serien: se Crysis och Warhead.

Lägg till de små banorna och det förtjänar inte riktigt att heta Crysis.

Crysis och Warhead hade bara ett sken av stora banor, så var inte fallet. Visst mer öppet än vad 2:an är. Vad som ses i den här videon är det faktiskt ganska svårt att yttra om, ser ju ut som att det finns en hel del ställen som man kan klättra upp på.

1
Skriv svar