Rösten bakom Glados spelar ny AI

Robot
Rösten bakom Glados spelar ny AI

Ellen McLain gör datorröst i Guillermo Del Toros kommande monsterfilm.

#nyhetstips, #portal-2, #aperture-science


Medlem
Rösten bakom Glados spelar ny AI

To fight monsters. We created monsters... For science... You monster.

Medlem

Verkar badass.

Medlem

Tycker det är schysst av Jax Teller att slåss för mänskligheten och inte bara Charming för en gång skull

Medlem

FZ har lyckats hitta en trailer som inte ens finns på youtube. Ni måste ha kontakter eller så är jag sämst på att leta.

En västerländsk mecha film? Oväntat men efterlängtat. Direkt hit i Japan, tveklöst

Medlem

Verkar vara lika bra som mega shark vs giant octupus kanske snäppet sämre till och med

Medlem
Skrivet av Nomz:

FZ har lyckats hitta en trailer som inte ens finns på youtube. Ni måste ha kontakter eller så är jag sämst på att leta.

En västerländsk mecha film? Oväntat men efterlängtat. Direkt hit i Japan, tveklöst

http://www.youtube.com/watch?v=K-ZcqwvQbas

Trailern


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Blir att se, dock uttjatat att alla ska använda transformers ljud i sina trailers.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Den ska jag se!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Nomz:

FZ har lyckats hitta en trailer som inte ens finns på youtube. Ni måste ha kontakter eller så är jag sämst på att leta.

En västerländsk mecha film? Oväntat men efterlängtat. Direkt hit i Japan, tveklöst

Den släpptes igår hos Apple men letade sig snabbt ut på tuben.


signatur
Medlem

Utan den sarkastiska humorn kommer detta kännas väldigt konstigt. Förväntade mig dock att det inte skulle låta exakt som GLADOS, samma röstskådespelare fast med en annan effekt. Jag hade fel. Det där är helt och hållet GLADOS!

Medlem

Ska starta en petition för att hon ska sjunga credits-låten också.

Medlem

om GlaDOS sjunger så måste jag se filmen

This was a triumph, Im making a note here huge succes.

Its hard to overstate my satisfaction.

Medlem

Har de någon som helst logisk eller ens hyfsat bra anledning att i stort sett sno rösten från GlaDOS rakt av utan någon nämnvärd skillnad från originalet, eller är detta bara ytterligare ett exempel på Hollywoods monumentala brist på nyskapande?

SE

Medlem
Skrivet av ShavedEwok:

Har de någon som helst logisk eller ens hyfsat bra anledning att i stort sätt sno rösten från GlaDOS rakt av utan någon nämnvärd skillnad från originalet, eller är detta bara ytterligare ett exempel på Hollywoods monumentala brist på nyskapande?

SE

Jag tippar på att Guillermo Del Toro i egenskap av Valve-fanatiker tyckte att det vore asgrymt att ha med GLaDOS i sin film. Om så är fallet så har han givetvis helt rätt

Medlem

Sons of Anarchy !!!!<---------------------------------<<<<

Medlem

Ser coolt ut imo

Medlem

Hehe, det blir kanon!

Det är nog ingen film man ska leta efter plotholes i, det blir alldeles för enkelt (t ex square-cube law, etc).
Bäst att bara gå in i suspension of disbelief mode istället, trycka i sig popcorn och luta sig tillbaka.

Medlem
Skrivet av Rocky Dennis:
Skrivet av ShavedEwok:

Har de någon som helst logisk eller ens hyfsat bra anledning att i stort sätt sno rösten från GlaDOS rakt av utan någon nämnvärd skillnad från originalet, eller är detta bara ytterligare ett exempel på Hollywoods monumentala brist på nyskapande?

SE

Jag tippar på att Guillermo Del Toro i egenskap av Valve-fanatiker tyckte att det vore asgrymt att ha med GLaDOS i sin film. Om så är fallet så har han givetvis helt rätt

Frågan återstår om det verkligen är GlaDOS som "karaktär" som han har med i filmen, eller om han bara snott ljud-designen för själva rösten.

Beroende på detta och ur bra det hela passar in i filmen, så är det tyvärr inte alls så givet att han har rätt.

Men jag förmodar att du vet en massa intrikata detaljer om denna film som inte släppts ännu som inte någon annan vet, eftersom du uppenbarligen känner att du har underlag nog att uttrycka dig så tvärsäkert om saken?

SE

Medlem
Skrivet av ShavedEwok:
Skrivet av Rocky Dennis:
Skrivet av ShavedEwok:

Har de någon som helst logisk eller ens hyfsat bra anledning att i stort sätt sno rösten från GlaDOS rakt av utan någon nämnvärd skillnad från originalet, eller är detta bara ytterligare ett exempel på Hollywoods monumentala brist på nyskapande?

SE

Jag tippar på att Guillermo Del Toro i egenskap av Valve-fanatiker tyckte att det vore asgrymt att ha med GLaDOS i sin film. Om så är fallet så har han givetvis helt rätt

Frågan återstår om det verkligen är GlaDOS som "karaktär" som han har med i filmen, eller om han bara snott ljud-designen för själva rösten.

Beroende på detta och ur bra det hela passar in i filmen, så är det tyvärr inte alls så givet att han har rätt.

Men jag förmodar att du vet en massa intrikata detaljer om denna film som inte släppts ännu som inte någon annan vet, eftersom du uppenbarligen känner att du har underlag nog att uttrycka dig så tvärsäkert om saken?

Fast han skrev ju "Jag tippar...". Låter inte så tvärsäkert direkt. Snarare som en vild chansning

Medlem

BEST. MOVIE. EVER.

1
Skriv svar