Far Cry 3 patch 1.03

Medlem
Far Cry 3 patch 1.03

http://far-cry.ubi.com/fc-portal/en-gb/downloads/index.aspx

Citat:

* Added Russian and Czech language support for Steam versions.
* Fixed issues for machines that have more than 32 cores.
* Fixed issues for activation keys bundled with ULC privileges. ULC content will now unlock during activation.
* Improvements to playlists and rotation for User Made maps

Som ni ser gör denna enorma 270 miljoner bytes/ 350 mg patch inte mycket. Trodde den förbättrade att spelet kraschar ofta men inte det utvecklarna prioriterar?


signatur

Det var detta...

Medlem

Eller så är det så att man inte lyckats lösa det problemet än.

När ska folk sluta tro att spelföretag är onda corporationer som inte bryr sig om sina egna skapelser? Det finns något som heter produkt-stolthet. Självklart finns det då en vilja att ta hand om sitt spel.

FC3 har heller inte krashat för mig, eller nån av alla de jag pratat med som spelar FC3. Så så otroligt vanligt kan det inte vara.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Oj, vart i texten tror du att jag menar att utvecklarna är onda varelser?

För mig kraschar spelet efter 20 minuter eller första cutsceen om jag inte kör med mycket låg upplösning. Nvidia GTX 590 och I7 4-Quad. Kollar man på Nvidias/ubisoft forum är vi fler. Lyckliga er som kan spela årtioneds bästa spel utan problem. Grattis!


signatur

Det var detta...

Medlem

Du skriver att de inte prioriterar det. Hur vet du det? De kanske har 95% av sin personal på problemet? (Förmodligen inte, men du förstår poängen)


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem


signatur

Det var detta...

1
Skriv svar