The Secret World slopar månadsavgiften

Medlem

Oh joy, bästa julklappen!

Det här har jag väntat på...dags att fortsätta äventyret

Medlem

Så ja nu kan man börja spela secret world igen Riktigt kul spel , dock är jag trött på de förbannade månadskostnaderna och om det nu behöver vara månadskostnad så varför inte 30-50kr i månaden, det lär ju räcka och bli över för att täcka kostnader med tanke på så många blir free2play eller pay2win.

Medlem
Skrivet av electric8:

Guild Wars 2 har jag testat, sett och läst om det. Det är ett MMO som du köper och inre betalar varje månad och den är faktiskt extremt grym!!!! Har kört WoW men GW2 tog mitt hjärta

Tror dom flesta vet om det här med GW2, eftersom det är ingen nyhet då ettan var lika dant med. Så du kom lite sent med nyheten om gw2 att det inte är en månadskostnad.

Medlem

Hur avslutar man månadsavgiften då, köpte precis o fick då en månad gratis. Det är dock ikryssat att det är medlemskap på en månad, o sen en upphöjd stjärna där det står att det förlängs automatiskt när tiden går ut. O jag vill inte det!!!

Medlem
Skrivet av Preed:

Det här tycker jag ni ska prova.

Om det innebär att köpa spelet så är det ju dock inte direkt att man prövar på det, om det däremot finns en gratis testa på version som WoW så verkar det helt klart vara ett spel värt att testa.

Medlem
Medlem

Man skulle ha köpt spelet på Elgiganten-länken igår. Då 179kr, nu omedelbart höjt till cirka 300.

Medlem

SpeLLyan säljer det för 215 kr, många bra omdömen på prisjakt och jag har själv köpt spel från denna site. Snabba leveranser som får de storas att framstå som långsamma.

Ish
Medlem

Snälla Funcom, gör Anarchy Online 2. Tummen up eller? =J


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Det är ett mycket trevligt och annorlunda Mmo helt klart värt att testas, jag skall i af återuppta mitt spelande av det.

Medlem

Själv är jag mest glad över att de äntligen har fixat lagget i Savage Coast.

Ni som ännu inte har testat borde göra det. TSW är ett kul MMO med intressanta idéer och även om striderna i ärlighetens namn inte är särskilt spännande så väger stämningen och historien tyngre än vad de brukar i sådana här spel.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av MrBowen:

Hur avslutar man månadsavgiften då, köpte precis o fick då en månad gratis. Det är dock ikryssat att det är medlemskap på en månad, o sen en upphöjd stjärna där det står att det förlängs automatiskt när tiden går ut. O jag vill inte det!!!

Ta bort din kreditkortsinformation eller kontakta kundtjänst.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

http://www.g2play.net/store/The-Secret-World-Digital-Download...

Kr 174.34

Låter som ett kap för er som inte har köpt det än

12
Skriv svar