Devil May Cry till pc blott tio dagar efter konsolvarianterna

Robot
Devil May Cry till pc blott tio dagar efter konsolvarianterna

Capcom har nu röjt att den 25 januari är datumet du kommer kunna flaxa omkring med nya Dante och bekämpa ondskefulla typer även på din pc.

#ninja-theory, #dmc-devil-may-cry-3, #capcom


Medlem
Devil May Cry till pc blott tio dagar efter konsolvarianterna

Bara 10 dagar! Åh vad vi ska vara tacksamma!


signatur

Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart

Medlem

märker på PC specsen att det är en dålig PC version

DX9c är 8 år gammalt finns det ens datorer idag som fortfarande använder sig av det?

Dock är det Capcom, det enda stora företaget som gör sina spel på PC och sedan portar dem till konsol.. jag kan ju ha helt fel angående grafiken, men exempelvis BF3 sloppade ju dx9 och 10 helt, hade man inte DX11 som är överdrivet standard så fick man inte spela.

Skrivet av Ztreek:

märker på PC specsen att det är en dålig PC version

DX9c är 8 år gammalt finns det ens datorer idag som fortfarande använder sig av det?

Dock är det Capcom, det enda stora företaget som gör sina spel på PC och sedan portar dem till konsol.. jag kan ju ha helt fel angående grafiken, men exempelvis BF3 sloppade ju dx9 och 10 helt, hade man inte DX11 som är överdrivet standard så fick man inte spela.

DirectX9 innebär väl idag enbart rullande bilder.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Capcom? Då måste vi alltså stå ut med GFWL på PC... Oh god.

Medlem

Förra DMC till PC, fungerade riktigt bra! Hoppas på något liknande den här gången.
DMC är dock ett spel som ska avnjutas med gamepad och inte något tangentbord.

Medlem

Sketen port av ett spel som är uselt. Att mata A-knapp attack och få SSS är patetiiskt och stinker av "vi vill nå ut till den breda massan av 12-åringar med mammas plånbok". Dialogen är patetisk "edgy" där "Dohnte" går runt och skriker "FUCK YOU": enda som saknas för totalt tonårsfjanteri skulle vara ett marijuana-blad sytt på hans rock.

Så "tack" inte bara för PC-versionen utan för att ni producerade detta löjliga exkrement till DMC. Jag tror vi kan slänga franchisen i sophögen: där den landar på senaste Hitman.

Medlem

Helst vill vi se 10-12 dlc också. Jag är orolig för att det bara kommer bli 5-6.

Vilket junk


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Touhatsu:

Sketen port av ett spel som är uselt. Att mata A-knapp attack och få SSS är patetiiskt och stinker av "vi vill nå ut till den breda massan av 12-åringar med mammas plånbok". Dialogen är patetisk "edgy" där "Dohnte" går runt och skriker "FUCK YOU": enda som saknas för totalt tonårsfjanteri skulle vara ett marijuana-blad sytt på hans rock.

Så "tack" inte bara för PC-versionen utan för att ni producerade detta löjliga exkrement till DMC. Jag tror vi kan slänga franchisen i sophögen: där den landar på senaste Hitman.

Du borde spela demot istället för att tro på att en gif från 4chan är sann.. Dessutom så hoppar man på A-knappen.

1
Skriv svar