You monster (movie)

Skägg.
10 Chambers
You monster (movie)

#blogg


signatur
Medlem
You monster (movie)

WAAAM
*explosion*
WAAAM
*explosion*
WAAAAAAAAAM
*FILMTITEL*

Detta har verkligen blivit standard för ALLA tonårs-action-rullar.

PS. Det är Portal-skådisen,va?


signatur

Imperator

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Reize:

WAAAM
*explosion*
WAAAM
*explosion*
WAAAAAAAAAM
*FILMTITEL*

Detta har verkligen blivit standard för ALLA tonårs-action-rullar.

PS. Det är Portal-skådisen,va?

Mm, Ellen McLain. Jag förväntade mig faktiskt mer från Guillermo del Toro men trailern kanske inte säger allt om filmen.


signatur

Han var tidigare ute i år och sa att filmen är en flört med, dels monsterfilmerna från 50-60-talet, men mest med Manga Mecha genren. Och där dog mitt intresse.

( jag som hoppades på Mechwarrior )


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Flakmonkey

Nu känns ju mitt inlägg om det här extremt old, men det är ju smällar man får ta ^^ Filmen blir ju antingen hur bra som helst eller hur kass som helst, känns inte som om den kan vara någonting därimellan... Och många har ju dragit paraleller med Neon Genesis Evangelion men har inte sett den själv så har ingen åsikt i frågan

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Nu känns ju mitt inlägg om det här extremt old, men det är ju smällar man får ta ^^ Filmen blir ju antingen hur bra som helst eller hur kass som helst, känns inte som om den kan vara någonting därimellan... Och många har ju dragit paraleller med Neon Genesis Evangelion men har inte sett den själv så har ingen åsikt i frågan

Vad då "hur bra som helst?", tittade vi på samma trailer?


signatur

Imperator

Såg inte du hade postat denna trailer med

del Toro gör inte dåliga filmer, men ibland kan det kännas lite kämpigt att köpa hela konceptet.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Är man ett fan av kaiju så tror jag att man gjort i brallan av det här. Var länge sen jag dök ner i genren men det här ser onekligen lovande ut för en blockbuster-actionrulle.

1
Skriv svar