Vad äter/dricker ni när ni spelar?

Medlem
Skrivet av fall:

Lirar jag någon timme eller två brukar jag inte ha något men på helger när det blir 24 timmars plus gaming så är det mängder med redbull ungefär 16st eller något liknande sen brukar jag beställa hem en pizza när man känner att hungern närmar sig. Nu vill jag även poängtera att jag har väldigt bra omsättning så jag är inte smällfet, vilket är tur för mig som ogillar att röra på mig

HAHA fyfan ;P Skulle jag göra detsamma skulle jag rulla ut genom huset ^_^
Har jag käkat en pizza så måste jag ut o springa en halv mil, innan magen går tillbaks te de norma,la

Medlem
Skrivet av conthox:

Oftast så blir det en kaffe/espresso/Cappuccino. Äter oftast ingen då det tenderar att kladda ned tangentbordet mer än nödvändigt. Det är tillräckligt bôsigt som det är...

Skrivet av PurreSnurre:

Fläsksvålar och öl FTW!

Skrivet av Thomas:

Att äta något fett och sen röra min elektronik utan att först tvätta händerna = dödsstraff.

Heh, jag hoppas ni inte hamnar i samma rum

Haha, det kan bli problem då ja


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Det blir oftast vatten för min del. Om jag ska äta något så brukar det bli Pågens gifflar. De är alldeles för goda för mitt egna bästa

Skrivet av fall:

Lirar jag någon timme eller två brukar jag inte ha något men på helger när det blir 24 timmars plus gaming så är det mängder med redbull ungefär 16st eller något liknande sen brukar jag beställa hem en pizza när man känner att hungern närmar sig. Nu vill jag även poängtera att jag har väldigt bra omsättning så jag är inte smällfet, vilket är tur för mig som ogillar att röra på mig

Haha seriöst 16 st? Vore jag du skulle jag göra en hälsokoll typ nu


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Julmust självklart när det finns, annars blir det lite av vad som finns, juice, cola och vatten :). Är man hungrig blir det en ölkorv, kalla köttbullar eller dylikt ;).

Medlem

Äter aldrig när jag spelar, men jag brukar oftast dricka vatten eller öl om det finns tillgängligt.

Medlem

Kaffe eller cola, oftast blir det en smörgås eller panpizza som tilltugg


signatur

,, lita på rosa

Inaktiv
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av fall:

Lirar jag någon timme eller två brukar jag inte ha något men på helger när det blir 24 timmars plus gaming så är det mängder med redbull ungefär 16st eller något liknande sen brukar jag beställa hem en pizza när man känner att hungern närmar sig. Nu vill jag även poängtera att jag har väldigt bra omsättning så jag är inte smällfet, vilket är tur för mig som ogillar att röra på mig

Haha seriöst 16 st? Vore jag du skulle jag göra en hälsokoll typ nu

Haha, jag tror det är ganska fint. Jag brukar inte lyssna på vad andra tycker om att t.ex. dricka mycket läsk eller energidrycker. jag har aldrig haft något problem med det och druckit olika energidrycker sen jag var tolv, när jag jobbade som montör så brukade jag ta 3-4 dagligen. En på morgonen direkt på jobbet, en vid frukost och en efter lunch.

KoP
Medlem

Kan förövrigt rekommendera Power Volt Cola för alla som saknat Jolt Cola. Volt görs av samma företag som gjorde Jolt. Kort och gott: Smaken är tillbaka (sitter och sippar på en just nu) under ett något modifierat namn (pga olika orsaker).

http://laskeblask.se/2011/12/22/volt-cola/

Det finns dock en energidryck där ute som heter Volt och som importeras av Greys American Store, men glöm bort den drycken.. den är blaha blaha och har inget med klassiska Jolt att göra.

Inaktiv

Småfastnade en halvtimma i den bloggen du länkade KoP,
rolig läsning så här dags på natten!


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Börjar med en kaffe och snus, sen är det väl vatten/julmust nu i december!

Medlem

Just nu dricker jag en Sierra Nevada Pale Ale.

På helger om det är uppesittande som gäller framför datorn blir det nog Svenska Lantchips (gräddfil) och Powerking.

phi
Medlem
Skrivet av KoP:

Kan förövrigt rekommendera Power Volt Cola för alla som saknat Jolt Cola. Volt görs av samma företag som gjorde Jolt. Kort och gott: Smaken är tillbaka (sitter och sippar på en just nu) under ett något modifierat namn (pga olika orsaker).

http://laskeblask.se/2011/12/22/volt-cola/

Det finns dock en energidryck där ute som heter Volt Jolt och som importeras av Greys American Store, men glöm bort den drycken.. den är blaha blaha och har inget med klassiska Jolt att göra.

Den nya Jolt:en smakar hostmedicin. Hoppas på att få tag på Volt Cola däremot!

Jag överkonsumerade Jolt ganska rejält under gymnasietiden (gick på en gymnasieskola som mirakulöst nog sålde Jolt i deras café) för att orka hålla mig vaken under lektionerna efter att ha suttit uppe hela nätterna och spelat Q3. Gick bra trots allt och det har jag nog Jolt att tacka för!

KoP
Medlem
Skrivet av phi:
Skrivet av KoP:

Kan förövrigt rekommendera Power Volt Cola för alla som saknat Jolt Cola. Volt görs av samma företag som gjorde Jolt. Kort och gott: Smaken är tillbaka (sitter och sippar på en just nu) under ett något modifierat namn (pga olika orsaker).

http://laskeblask.se/2011/12/22/volt-cola/

Det finns dock en energidryck där ute som heter Volt Jolt och som importeras av Greys American Store, men glöm bort den drycken.. den är blaha blaha och har inget med klassiska Jolt att göra.

Den nya Jolt:en smakar hostmedicin. Hoppas på att få tag på Volt Cola däremot!

Jag överkonsumerade Jolt ganska rejält under gymnasietiden (gick på en gymnasieskola som mirakulöst nog sålde Jolt i deras café) för att orka hålla mig vaken under lektionerna efter att ha suttit uppe hela nätterna och spelat Q3. Gick bra trots allt och det har jag nog Jolt att tacka för!

Ja den nya Jolten har inget gemensamt med gamla Jolten, tyvärr. Men drycken Volt.. ojojoj.. hoppas du får tag på några burkar för en stunds njutning. Hittade själv Volt på Hemköp i Haninge.

Här ska du kunna luska ut köpställen: http://sv-se.facebook.com/pages/Volt-Cola-Sweden/260091414054...

I skrivande stund en marsipangris på ett kilo!
Jag kommer nog vara uppe till fyra, fem innan jag klockar ut.
Någon annan som tycker att tangenterna på ett tangentbord är lustigt formade?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

12
Skriv svar