Nintendo 3DS större än Playstation 3 i Japan

Robot
Nintendo 3DS större än Playstation 3 i Japan

Trots att Nintendos bärbara funnits ute bara en bråkdel så länge som PS3 så finns numera fler 3DS-ägare än PS3-ägare i Japan.


Medlem
Nintendo 3DS större än Playstation 3 i Japan

Really? Jag är lite besviken med min. Jag gilla Resident Evil Revelations fast det kommer ju till konsol nu också, och sen satte jag igång Tales of the Abyss och jag tycker det ser skitfult ut. Jag har sett screenshots på PS2-versionen där det inte ser lika illa ut... men jag måste ändå ha en 3DS i vilket fall som helst för att kunna lira Mirror of Fate.

Medlem

Då har de lite mer än en tredjedel av hela spelarbasen i Japan. Med det sjuka priset på den här i öst är det inte så överraskande dock.Kan hitta den för nära tusenlappen på många ställen.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Bilden!! Nu kan jag gå och lägga mig med ett leende på läpparna!

Medlem

Vita går snart om Xbox 360 iaf

Medlem

Ja nästa år går nog vitan om 360 i japan. Dom får ochså många fler/bättre spel där....

Medlem

Nintendo DS sålde ju riktigt dåligt. Sämre än Xbox 360 och PS2 till och med. Lite bättre borde den gå även om den är gammal. Borde ju kunna sälja en del som instegskonsol till barn tycker man.

Xbox 360 har verkligen sålt bedrövligt dåligt i Japan, 1,6 miljoner exemplar på sju år...Men Wii och PS3 har ju inte heller sålt så ofantligt mycket i Japan, som ser ut att vara en ganska liten marknad. Åtminstone för stationära konsoler.

1
Skriv svar