Jätterobotar och jättemonster, kan det gå fel?

Flakmonkey
Jätterobotar och jättemonster, kan det gå fel?

Att gigantiska monster och robotar är något av de bästa här i världen är det nog många av oss som tycker. Därför brukar filmer med något av detta alltid fungera (trots att de kanske inte är så jättebra egentligen) dra in en rejäl klump med pengar och förmodligen var det det som Travis Beacham tänkte på när han skrev manuset till Pacific Rim och som Guillermo del Toro höll med om när han gick med på att regisera. Filmen innehåller nämligen båda delarna då mänsklighetens enda sätt att slå tillbaka jättemonstren som kommer från en portal till en annan galax djupt ner i Stilla Havet är att bygga jätterobotar. Tycker ni att det låter för bra (eller för dåligt) för att vara sant? Spana då in trailern nedan.

Det låter kanske inte som världens mest intelligenta film, men jag kommer garanterat gå och se den ändå. Jag menar den har ju trots allt både stora monster och stora robotar! En sån kombination får ju bara inte vara dålig. Eller iaf så får den inte vara ickeunderhållande!

#blogg

Medlem
Jätterobotar och jättemonster, kan det gå fel?

Hey, STORA robotar, STORA monster, Guillermo del Toro, och INGEN Michael Bay. Det måste nästan bli bra.
Fast 3D:n är jag gärna utan.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Transformers on roids! HELLS YES!

Medlem
Medlem

Det som stod ut mest i den trailern var utan tvekan GLaDOS röst!

Flakmonkey
Skrivet av jlarss:

Det som stod ut mest i den trailern var utan tvekan GLaDOS röst!

Det där påminner mig om min värsta gamerhemlighet.. Jag har inte lirat portal i mer än ett par minuter. Borde kanske ta tag i det

Skrivet av Nosnos:
Skrivet av jlarss:

Det som stod ut mest i den trailern var utan tvekan GLaDOS röst!

Det där påminner mig om min värsta gamerhemlighet.. Jag har inte lirat portal i mer än ett par minuter. Borde kanske ta tag i det

Äh, jag har inte spelat Portal heller, faktiskt. Det är svårt att hinna med allt, när det finns så många bra spel att välja mellan. Nu är ju visserligen Portal ganska kort (som jag förstått det), så man får väl ta nån dag eller två vid julhelgen kanske och bekanta sig med det... Om tid finnes.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av jlarss:

Det som stod ut mest i den trailern var utan tvekan GLaDOS röst!

Det där påminner mig om min värsta gamerhemlighet.. Jag har inte lirat portal i mer än ett par minuter. Borde kanske ta tag i det

Äh, jag har inte spelat Portal heller, faktiskt. Det är svårt att hinna med allt, när det finns så många bra spel att välja mellan. Nu är ju visserligen Portal ganska kort (som jag förstått det), så man får väl ta nån dag eller två vid julhelgen kanske och bekanta sig med det... Om tid finnes.

grabbar, grabbar... dags att ta tag i det här nu! första portal kan man nog klara ut på ca 5 timmar och det andra på ett par tre timmar mer än så

Medlem

Verkar ju awesome! Jag ska garanterat se iallafall!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

1
Skriv svar