Hitman-samling släpps i februari

Robot
Hitman-samling släpps i februari

Hitman HD Collection innehåller Hitman 2, Hitman 3 och Hitman: Blood Money.

#square-enix, #hitman-2-silent-assassin, #hitman-3-contracts-2, #hitman-blood-money, #hitman-absolution


Inaktiv
Hitman-samling släpps i februari

Ett ypperligt tillfälle att damma av min PlayStation 3.

Medlem

I vilken utsträckning kommer detta vara "HD" ?

Medlem

Varför blood money? VARFÖR!? Skulle ju vara 100000 gånger bättre om de gjorde om första istället

Medlem
Skrivet av Voorhees:

I vilken utsträckning kommer detta vara "HD" ?

720p och inget annat skulle jag tippa på.

Det vore skoj med en HD-version av det enda bra spelet i serien, ettan.

Inaktiv

Riktig HD, eller får vi bara ett HD klistermärke på fodralet?

Vad innebär att man släpper ett spel i HD egentligen, speciellt om det gäller gamla titlar. Man höjer upplösningen o sen är man klar, eller?

Medlem

Jag hoppas verkligen det är HD och inte Doom 3s definition av HD... Och är det bra HD remake så hoppas jag även på PC släpp

Redaktör

Det var klokt att sluta där, Sebastian.


signatur
Skrivet av Tompa:

Det var klokt att sluta där, Sebastian.

Många HD-samlingar lever inte upp till kraven för en fullgod upplevelse. Behöver jag nämna Silent Hill-serien, eller Splinter Cell? Tomb Raider HD-samlingen är dock ganska bra, kanske detta med?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Sonys HD samlingar verkar vara värda pengarna men jag är tveksam till merparten av dessa samlingar. Äger man redan PC versionen ser jag ingen större anledning till att skaffa denna samling såvida de inte gör som Sony, använder sig av högre texturer (eller vad de nu använder sig av).

Medlem

Ja varför i hela helvetet göra om ett relativt nytt spel istället för spelet som serien började med? Märkligt..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

1
Skriv svar