Nya Youtube, sämst hittills ?

Medlem
Nya Youtube, sämst hittills ?

Vad har dom gjort med youtube O_O" ?

Känns som att utvecklarna har stigit ett steg tillbaks i nya designen.

Bra ?

Dåligt ?

Medlem

Personligen så gillar jag inte nya designen alls. Saker har bara blivit mer svåråtkomliga.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Jag förstår vad de försökt åstadkomma, att göra designen mer i linje med Googles, men det funkar verkligen inget vidare. Avskyr att det är ännu svårare att ändra ordning i en spellista och att Watch Later inte uppdateras i botten av skärmen som det brukade. I övrigt så är själva layouten på videosidan klumpigare och överlag känns det bara som att varje funktion ligger två-tre steg längre bort än tidigare. Inget fan, med andra ord.

Medlem

Dåligt, men känns mer personlig. Fast tyvärr så vänjer man sig vid dåliga saker också om man måste. Jag har redan vant mig, ändå gillar jag det inte. Ungefär som en fru.

Medlem

Youtube rekommenderar "Filmklipp" eftersom du tittade på "filmklipp"
Youtube rekommenderar "Filmklipp" eftersom du tittade på "filmklipp"
Youtube rekommenderar "Filmklipp" eftersom du tittade på "filmklipp"
Youtube rekommenderar "Filmklipp" eftersom du tittade på "filmklipp"
Youtube rekommenderar "Filmklipp" eftersom du tittade på "filmklipp"
Youtube rekommenderar "Filmklipp" eftersom du tittade på "filmklipp"
Youtube rekommenderar "Filmklipp" eftersom du tittade på "filmklipp"

"kanal du prenumererar på" har lagt upp "Filmklipp"

Youtube rekommenderar "Filmklipp" eftersom du tittade på "filmklipp"
Youtube rekommenderar "Filmklipp" eftersom du tittade på "filmklipp"
Youtube rekommenderar "Filmklipp" eftersom du tittade på "filmklipp"

värsta skiten jag sätt.


signatur

Rwa?

Medlem

Nä fy fan jag gillar verkligen inte det nya utseendet. Det känns för tablet-anpassat där man har försökt göra allt för att låta användaren slippa skriva och bara peka på videos.

Google äger ju YouTube, så de försökte tillämpa en layout som påminner Google+, allt är vänsterställt och "enkelt". Det är en undermålig design. Förhoppningsvis jobbar de på det.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det största problemet jag har är hur allting ligger på vänster sida av min skärm. Det är riktigt irriterande och jag kan inte föreställa mig hur i helvete det drevs igenom som en bra idé. Vem fan testar detta egentligen?

Medlem
Skrivet av Nomz:

Det största problemet jag har är hur allting ligger på vänster sida av min skärm. Det är riktigt irriterande och jag kan inte föreställa mig hur i helvete det drevs igenom som en bra idé. Vem fan testar detta egentligen?

http://userscripts.org/scripts/show/153606

Om du använder Greasemonkey så kan du centrera med hjälp av den där.

Medlem
Skrivet av Annanaz:

Youtube rekommenderar "Filmklipp" eftersom du tittade på "filmklipp"
Youtube rekommenderar "Filmklipp" eftersom du tittade på "filmklipp"
Youtube rekommenderar "Filmklipp" eftersom du tittade på "filmklipp"
Youtube rekommenderar "Filmklipp" eftersom du tittade på "filmklipp"
Youtube rekommenderar "Filmklipp" eftersom du tittade på "filmklipp"
Youtube rekommenderar "Filmklipp" eftersom du tittade på "filmklipp"
Youtube rekommenderar "Filmklipp" eftersom du tittade på "filmklipp"

"kanal du prenumererar på" har lagt upp "Filmklipp"

Youtube rekommenderar "Filmklipp" eftersom du tittade på "filmklipp"
Youtube rekommenderar "Filmklipp" eftersom du tittade på "filmklipp"
Youtube rekommenderar "Filmklipp" eftersom du tittade på "filmklipp"

värsta skiten jag sätt.

Lite (mycket?) smådrygt, ja.

Tryck på My Subscriptions, som ligger i vänster kant, ovanför listan med prenumerationer, så slipper du det

Kom ihåg att trycka på Uploads Only också.

Medlem

Brukar inte var så neg mot design eller spel osv men detta suger ordagrant... vad fan tänkte deras design team där ?

Medlem

Stör mig på att jag inte kan bläddra bland mellan klipp medans jag kollar på ett, samt att titeln är under klippet.

Har aldrig använt startsidan, kollar via "Prenumerationer" i fliken om någon har laddat upp.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Tycker att dom ska gå tillbaka två design val.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Tyckte det var rätt kasst i början, men när man väl lärt sig och blivit van så är det inte alls så farligt.


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

Medlem

Tyckte det var lättare att hitta bla dessa klipp:

(Ofasiken, nu fattar jag att folk gnäller)

Stör mig mer att de ändrade gamla orginal Gmail till något man numera spyr på men fortfarande använder för att ens e-post adress är cementerad. Och kommer man till någon som har G-mail och han ska leta i sina mappar/taggar så blir det en och annan svordom. Ta bort allt socialt skit ni bakar in och ge tillbaka oss de innan överskådliga mapp-gränssnittet.


signatur

Det var detta...

Detta är vad jag tycker

Designen ser för steril och fattig ut, det är vitt, vitt överallt. Sen att allt ligger mot vänster ser bara konstigt ut och hela högersidan är helt oanvänd.

Startsidan(intressanta videoklipp) är sämsta någonsin, bara massor rekommenderade klipp för att jag tittade på ett videoklipp för flera veckor sen. Jag tittar bara på mina premunationers upplagda klipp, så jag hatar att jag inte kan starta på den sidan när jag går in på youtube(vad jag vet).

Jag kan heller inte se om någon har kommenterat mig på startsidan utan måste gå in i fliken högst upp i hörnet.

När jag tittar på en video.

Själv bryr jag mig inte så mycket att namnet står under videon, däremot så tycker jag att de borde märka ut gilla/ogilla knapparna bättre (med färger exempelvis) Jag hatar att jag inte kan bläddra mellan andra videoklipp från samma kanal medan jag tittar på denna videon utan jag måste gå in i kanalen.

Däremot i min kanal (videohanteraren och inkorgen) funkar allt bra (vet inte hur mycket som ändrades från förra versionen)

Nämnde jag att allt ser vitt ut.

Medlem
Skrivet av eddie the eagle:

Detta är vad jag tycker

Designen ser för steril och fattig ut, det är vitt, vitt överallt. Sen att allt ligger mot vänster ser bara konstigt ut och hela högersidan är helt oanvänd.

Startsidan(intressanta videoklipp) är sämsta någonsin, bara massor rekommenderade klipp för att jag tittade på ett videoklipp för flera veckor sen. Jag tittar bara på mina premunationers upplagda klipp, så jag hatar att jag inte kan starta på den sidan när jag går in på youtube(vad jag vet).

Jag kan heller inte se om någon har kommenterat mig på startsidan utan måste gå in i fliken högst upp i hörnet.

När jag tittar på en video.

Själv bryr jag mig inte så mycket att namnet står under videon, däremot så tycker jag att de borde märka ut gilla/ogilla knapparna bättre (med färger exempelvis) Jag hatar att jag inte kan bläddra mellan andra videoklipp från samma kanal medan jag tittar på denna videon utan jag måste gå in i kanalen.

Däremot i min kanal (videohanteraren och inkorgen) funkar allt bra (vet inte hur mycket som ändrades från förra versionen)

Nämnde jag att allt ser vitt ut.

håller med till 100 procent!

Medlem

jag tycker att när man väljer att göra en bild lite större, så är den för liten.
dvs den skulle vara hälften av liten och fullscreen. inte pytteliten större än liten.


signatur

R.I.P The_maxx

1
Skriv svar