Klassuppvisning från cyberpunk-mmo:t Otherland

Robot
Klassuppvisning från cyberpunk-mmo:t Otherland

Fyra klasser från kommande free-to-play-liret visas upp, samt en teaser om den femte som är under utveckling.

#otherland


Medlem
Klassuppvisning från cyberpunk-mmo:t Otherland

ser intressant ut men tror jag håller mig borta ifrån mmo liret tills ESO kmr ut mer säkert kort jag är rätt säker på jag kommer spendera många timmar bakom

Medlem

Tycker det var rätt mediokert grafiskt och lite för generiska klasser. För lite klasser också ifall det är alla som kommer vara med. I övrigt har jag för dålig koll på spelet för att uttrycka mig positivt eller negativt.

Medlem

Hmm ett färgglatt cyberpunkspel, känns ju inte helt genretroget.

Medlem

Cyberpunk?
Känndes mer som fantasy med skjutvapen å lite hightech ikoner.
jag får nog kolla lite mer på detta för att få nå¨n uppfattning om det är nått att hänga i granen.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Måste vara blind eller nått för jag såg då ingen cyberpunk här inte... Fan också, hade hoppats på ett nytt neocron eller liknande

Medlem
Skrivet av Cane:

Måste vara blind eller nått för jag såg då ingen cyberpunk här inte... Fan också, hade hoppats på ett nytt neocron eller liknande

Samma här.. hade oxå hoppats på ett nytt Neocron


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

rav
Medlem

Hur kan dom kalla detta för cyberpunk? Trött man blir.

nj
Medlem

Otherland-serien har inslag av cyberpunk och det här MMO:t är baserat på den.
Fast med tanke på hur Tad Williams skapade världen så kunde han blanda lite bäst han ville mellan scifi/cyberpunk/(high) fantasy/historiska scenarion eftersom stora delar av storyn utspelar sig i en virtuell värld (Otherland), och spelet utspelar sig i den vilket kan göra cyberpunk-benämningen lite felaktig.

Medlem

Avstår nog helst.

Medlem

+1 till Neocron.

...och VARFÖR står alla karaktärer och gungar eller flåsar så extremt mycket nuförtiden? Ser patetiskt ut.

Medlem
Skrivet av Ichinin:

+1 till Neocron.

...och VARFÖR står alla karaktärer och gungar eller flåsar så extremt mycket nuförtiden? Ser patetiskt ut.

Dom är väl pissnödig hela bunten och de har nog inte fått nåra kön att använda skulle jag tro


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Uj, vänta nu. De här böckerna har jag ju faktiskt läst en gång i tiden.

Lär väl iofs inte spela det här ändå. MMORPGs och småbarn går inte riktigt ihop.

Medlem

Att folk orkar hålla på att press ut samma trött MMORPGs hela tiden...

1
Skriv svar