Spela Red Orchestra 2 gratis i helgen

Robot
Spela Red Orchestra 2 gratis i helgen

Det hårdkokta krigsspelet avnjutes utan kostnad till och med måndag, eller köp det med 75% rabatt.

#red-orchestra-2-heroes-of-stalingrad, #tripwire-interactive


Medlem
Spela Red Orchestra 2 gratis i helgen

Ja, fler borde upptäcka detta underbara spel! Själv kan jag inte sluta spela!

Medlem

Har inte hunnit lira 2an än, så i helgen ska det testas för fulla muggar

Medlem

Riktigt bra spel faktiskt!

Medlem

Ah, då vet jag vad jag ska göra!

Medlem

Om spelet funkat for mig sa

Medlem

Fler borde spela detta, själv tycker jag personligen att detta är roligare och bättre än vad t.e.x bf3 är.

Medlem

Det var på detta sätt jag köpte första spelet :). Spelade gratis en helg och föll hejdlöst över hur kul det var, så jag köpte det. Passa på!

Medlem

Riktigt roligt spel


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Riktigt bra spel! Synd att man är så kass bara och dör hela tiden hehe

Medlem

Har de släppt expansionen än?


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

"Estimated download time: 2 days 18 hours"

Jaa tack som f*n, hur stort är detta spel igentligen? Eller är mitt internet faktiskt så långsamt? Ja ja, eftersom ja ändå skulle missa helgens spelande så får jag stå över denna gång.


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem

Sjukt bra FPS, rekommenderas VARMT!

Det går inte att jämföra hur det var vid release och hur otroligt välpolerat det blivit nu. Och communityn är enorm, en uppsjö med bra servrar uppe hela tiden + Steam workshop-integration för custom maps.

Missa ej!

Medlem
Skrivet av crazycat690:

"Estimated download time: 2 days 18 hours"

Jaa tack som f*n, hur stort är detta spel igentligen? Eller är mitt internet faktiskt så långsamt? Ja ja, eftersom ja ändå skulle missa helgens spelande så får jag stå över denna gång.

Steam brukar ge en jäkla fart, oftast maxxar den nätet man har. Ligger sällan under 9-10 mb/s


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av Kane:
Skrivet av crazycat690:

"Estimated download time: 2 days 18 hours"

Jaa tack som f*n, hur stort är detta spel igentligen? Eller är mitt internet faktiskt så långsamt? Ja ja, eftersom ja ändå skulle missa helgens spelande så får jag stå över denna gång.

Steam brukar ge en jäkla fart, oftast maxxar den nätet man har. Ligger sällan under 9-10 mb/s

Jasså? Nå, kanske borde köpa spelet hursomhelst, då är tiden inget problem, har ju redan spelar ettan i flera år så


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem

Hallå! De kostar ju 4.49 euro och inte 4.99!

Skrivet av GigaVid:

Hallå! De kostar ju 4.49 euro och inte 4.99!

Stoppa pressarna!

Medlem

Detta är nog det enda fps jag gillat riktigt mycket på flera år. Galet värt köp enligt mig!

Medlem

Försökte testa detta då de erbjöd en gratishelg sist. Då var det helt ospelbart pga. diverse buggar. Bättre nu tro?


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

Missa inte det här. Det är lätt värt pengarna. Jag skaffade BF3 för att spela med en kompis online. Det slutade med att vi körde Red Orchestra 2 istället. Mycket roligare spel
Känslan i spelet är helt sjuk

Medlem
Skrivet av pirinto:

Missa inte det här. Det är lätt värt pengarna. Jag skaffade BF3 för att spela med en kompis online. Det slutade med att vi körde Red Orchestra 2 istället. Mycket roligare spel
Känslan i spelet är helt sjuk

Ja, känslan är väldigt skönt, och nu kan man ta skydd och titta runt hörn och grejjer. Jag har spelat det nu gratis i 4h, jag måste säga att jag har tur att jag har spelat första spelet så mycket, för detta spelet är rätt likt fast nyare. Helt klart värt priset.

Medlem

Hur laddar jag ner det för att kunna spela gratis? Från steam kostar det att ladda ner eller hur funkar det?

Medlem
Skrivet av Smest:

Hur laddar jag ner det för att kunna spela gratis? Från steam kostar det att ladda ner eller hur funkar det?

Jadu Charlie. Gå in på http://store.steampowered.com/, nästan längst upp till höger under sökrutan har de någonting som heter Spotlight, där står det: "Helgerbjudande, Klicka här för att ladda ner och börja spela." Maybe lay off the crack ey?

Medlem

Någon som känner för att lira som ett team lite då och då? 4-8 pers typ, två stridspar eller en grupp... kunde äga hur lätt som helst med någon som ger lite eldunderstöd under framryckningen eller kollar röven när man nästlar sig in och kan sätta en MG på flankerande eld...

1
Skriv svar