Rockstar: "Vi vill se samtliga GTA-städer i ett spel"

Robot
Rockstar: "Vi vill se samtliga GTA-städer i ett spel"
Medlem
Rockstar: "Vi vill se samtliga GTA-städer i ett spel"

GTA 2 hands down.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Kan inte gå tillbaka till något äldre GTA efter fyran. Fysiken och ragdollsen när man kör på människor är underbar! <3

Medlem

Jag älskade Vice City..Av alla spel är det Vice City jag spelar om varje år

Medlem

The Lance Vance Dance!!

Medlem

-


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem
Medlem

Vice City var helt underbart spel

Medlem

Vice City är helt klart det bästa,
När San Andreas kom blev man grymt besviken när spelet innan hade varit så underbart.

Medlem

GTA 3 är det som revolutionerade med 3D-värld därför röstar jag p ådet.

Medlem
Skrivet av Arizato:

Kan inte gå tillbaka till något äldre GTA efter fyran. Fysiken och ragdollsen när man kör på människor är underbar! &lt;3

Kan inte annat än att hålla med, försökte mig på Vice City för ett tag sen men det höll inte.
Så skulle jag rösta för något spel så säger jag flytande "det senaste".

Medlem

Vice City är ett skit häftigt spel. Hela storyn klaffar ihop perfekt. Skit bra skådespeleri och roliga animationer. Inte ett spel som är världens snyggaste idag, men storyn imponerar!

Medlem

Jag skulle vilja att GTA utspelade sig i en Tokyo liknande mega stad.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Det vill nog spelarna också.

Medlem

Vice City - bästa årtiondet, bästa musiken, bästa känslan ^^


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av Sillage:

Jag skulle vilja att GTA utspelade sig i en Tokyo liknande mega stad.

Ja, det hade varit nice.
Sleeping Dogs är väl det närmaste vi har

Medlem

Nån typ av MMO variant skulle ju passa.

Geeks Gaming

SA ftw... men jag vill sen en total kopia på GTA2 i GTA 5 motorn

Medlem

Både San Andreas och Vice City var sjukt nice

Medlem

Vice CIty är skönast, SA bästa.

Synd att GTA V blev i nutid, ville se 70-talet. Det hade varit så jefla häftigt

Medlem

Ändra huvudplatform till PC så borde det inte vara något problem.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Vice City har jag haft roligast i, men GTA 3 får min röst för sin revolutionerade 3D-Värld på sin tid. Utan GTA 3 hade 3D-spel varit lite försenade.

Medlem

San Andreas hade fått min röst. Men eftersom 5:an verkar vara en uppgraderad San Andreas, fick 5:an min röst här.


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

GTA var skiten med 56k och ringa upp ett telenr lol.

Medlem

Holy shit! Om dem gjorde nu ett GTA med alla gta världar spelet skulle väl säkert landa på 30GB+ samt kräva en del av datorn.

Men jäkligt nice om de kunde göra detta efter GTA V släppet. Såg f.ö en mod till San Andreas nån snubbe gjorde alla GTA värdar eller ja från GTA 3 till Vice City skulle finnas med i San Andreas såg fram emot den modden men sen las det ner.

Medlem
Skrivet av Raid25:

Jag älskade Vice City..Av alla spel är det Vice City jag spelar om varje år

Word bro!
Född 91 men det bästa jag vet är ta mig fan 80-tal, musiken, stilen, allt!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

4an imo


signatur

Game long and prosper

Medlem

Men GTA 1 hade ju alla städer (utom London)... För övrigt håller jag med blodChoklad!

Medlem

Grand Theft Auto 3 fick inte många röster och bland bekantskapskretsen är det känt som ett alldeles för mörkt och tråkigt spel. Jag röstade på SA fast jag nog spelat moddat 4:a mer. Men nostalgin har satt sitt fotfäste i min hjärna.

Fast att kunna välja overhead-läget var coolt i Grand Theft Auto 3 och hade de haft det i GTA 5 istället för kamera-läget hade jag skuttat ända till London av glädje. Fast i Chinatown var overhead-läget mest irriterande eftersom det inte gick att växla det mot vanlig tredjeperson.


signatur

Det var detta...

Medlem

I mitt hjärta kommer GTA 1 alltid vara och förbli grunden till en rent sagt vidrigt bra serie av gta spel.

Låt mig förklara med andra ord.

"Someone's sitting in the shade today because someone planted a tree a long time ago."

12
Skriv svar