Svårighetsgrad endast för vissa i Metro: Last Light

Robot
Svårighetsgrad endast för vissa i Metro: Last Light

Gillar du en ordentlig utmaning? Då är Ranger-svårighetsgraden någonting för dig med naket gränssnitt och svårare allting. Men, svårighetsgraden finns endast i "Limited Edition"-utgåvor.

#metro-last-light, #thq, #metro-2033


Medlem
Svårighetsgrad endast för vissa i Metro: Last Light

-_-

Medlem

THQ undrar varför dom är inte värda någonting. Kanske dom borde titta i en spegel innan dom går i konkurs.

Medlem

Endast i Limited Edition, ny nivå av idioti!

Medlem

Dessa limited editions brukar förvisso inte vara så limited nu för tiden men tycker det verkar helt tokigt att göra på detta viset.

Medlem

Dom skämtar? Sen när ska man behöva betala extra för att få ett svårare spel? Det är ren nonsens.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

och dom undrar varför konkan ligger och väntar

Medlem

Vafaen, jeffra ålahuen!

Medlem
Medlem

Det verkar som de kramar ut vartenda krona ur sina spel nu för att rädda sig från konkursen.

Medlem
Medlem

NEJ THQ VAD GOR NI!
Kom igen ni kan battre!

Medlem

Så vad är nästa steg? Ta betalt för att spela single player? suck...

EDIT: Menade per månad så klart.

Medlem

Säkert något som kommer patchas till efter all rage, men jag håller med om att sådant inte borde vara en exklusiv feature.

Om THQ vill rädda sig från konkurs så måste de snarare ge mer gratis innehåll så folk får mer tillit till företaget och köper deras spel.

Jag darrar av oro över Warhammer licensernas framtid. I värsta fall lär de väl säljas till Disney eller något annat företag för en spottstyver bara så THQ har råd med konkursen i sig.

Dawn of War 3 och Dark Millenium kanske inte får se spelarnas leende om THQ går under

Medlem
Skrivet av zelxi:

Så vad är nästa steg? Ta betalt för att spela single player? suck...

Alla tar redan betalt för att man ska få spela singelplayer. Hur tänkte du där?

Medlem

För i helvete?

Det skulle heller inte förvåna mig om denna exklusiva utgåva är limiterad till USA eller liknande. THQ kan förvänta sig ett långt brev från mig den kommande veckan!


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

"It's limited to the amount we can sell!"

Medlem

Snart måste man väl beställa en controll edtion om man vill kunna röra gubben.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Är väl ett sätt att begränsa begagnat marknaden som alltid. Upplåsnings-koder är alltid en begränsning, men som medföljer om man köper "Limited" edition.
Nu måste ju folk som köper spelet i andra hand betala för att kunna spela det på högsta svårighetsgraden.

Medlem

Så man ska alltså betala extra för att få en utmaning nu för tiden? Med den här attityden mot oss gamers så ber dom oss nästan att piratkopiera. Löjligt!

Medlem

vad kommer här näst? "betala 300 spänn så får du lira med högsta AAn!!!111111"

Medlem
Skrivet av Sleazarn:
Skrivet av zelxi:

Så vad är nästa steg? Ta betalt för att spela single player? suck...

Alla tar redan betalt för att man ska få spela singelplayer. Hur tänkte du där?

Menade per månad

ELF
Medlem
Skrivet av zelxi:

Så vad är nästa steg? Ta betalt för att spela single player? suck...

Japp, 500 kr för multiplayer och vill man spela singeplayer så blir det 500 kr till......


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av Sleazarn:
Skrivet av zelxi:

Så vad är nästa steg? Ta betalt för att spela single player? suck...

Alla tar redan betalt för att man ska få spela singelplayer. Hur tänkte du där?

Va inte så säker på det, nu för tiden betalar man för att få "spelet" men vad det innebär verkar ju företagen ha olika åsikter om

Skit, jag körde enbart ranger mode i metro 2033 och det var inte så svårt ändå(tyckte jag)

Medlem

Har svårt att tro att majoriteten som klankat ner på detta skulle spela spelet med svårighetsgraden ställd till "Ranger" och en tjuga är ju inget att gråta över om man nu inte förbokat och får lust att spela på "Ranger".

Kan förstå att folk blir upprörda men onödigt att överreagera.

Och varför är det fel att ge dom som förbokar en liten kaka, de flesta gör det..?


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

Inaktiv

Borde inte utgåvan heta "UN-limited Edition" istället? ...eftersom den inte är...begränsad? Jävla idioti att hålla på med sånt här...

Medlem

THQ tog det till nästa nivå!
Nu är det fan inte långt kvar tills de börjar ta betalt för mus-stöd, plåster och andra självklarheter!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Hurrade när jag läste om svårighetsgraden, buade när jag läste om endast limited edition -_-

Dåligt stil, jävla utgivare som vill mjölka förhandsbokningar...


signatur

Game long and prosper

Medlem

Sabla nötter. Och de undrar varför folk inte köper deras spel i tillräcklig omfattning.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

123
Skriv svar