Ferrari Racing legends

Medlem
Ferrari Racing legends

Alltså, det här spelet....

Jag tycker om Racing "simulatorer" och naturligtvis så provar man det här. Klassisk Shift spel i omgjord kostym, ok.. man kan ta det. Sköna bilar och svårt så in i helvete på hard.

Men efter 9 varv av 10 på Spa, 2 kurvor kvar så träffar man ett osynligt hinder på banan. Bilen får sig en flygtur och tappar bakvingen (F1-90). Vi snackar alltså hårdkoncentrerat i 9 varv här, inte ett misstag eftersom man inte får gå under en viss tid runt banan för då blir man diskad...

Utan bakvinge går det ej att köra en f1 bil.

Blev så förbannad att knytnäven åker rätt ner i tangenbordet så knapparna sprutar. Vilket jävla skämt.

Patch pls.. A S A P!

Medlem

Tycker Ferrari Racing legends passar bättre på 8 år gamla konsoler. Trotts fattig grafik är spelet tungrott för enklare datorer. Jo, jag vet att grafik inte är allt för alla men för mig betyder det mycket.


signatur

Det var detta...

Medlem

Kollade nyss in en intressant recension av inside simracing, för jag hade planer på att köpa detta. Efter att ha kollat blev jag bara mer tveksam till köp


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

Det är ett helt ok spel men det är mkt som är fel... lagg i ratten a la need for speed shift. Random buggar osv. Men över lag är det värt att köpa tycker jag nog.

1
Skriv svar