Vår nya "Dota 2"-youtubekanal, minst en video per vecka!

Medlem
Vår nya "Dota 2"-youtubekanal, minst en video per vecka!

tja, jag och mina kompisar gjorde en youtube kanal igår kväll. Vi har inte dom proffsigaste klippen men det blir säkert bättre med tiden. Vi skulle värkligen uppskatta om du kikade på ett klipp eller två, om du gillade det så kan du lämna en like eller prenumerera.

http://www.youtube.com/user/oopsreported?feature=watch


signatur

Mannen myten legenden

Medlem

Är själv helt ointresserad av DOTA och dess kloner, men tänkte hjälpa er på traven ändå.

Spela in på mer än 30 FPS så blir det inte så tråkigt att titta på.
Använd ett riktigt videoredigerings program, tex. Sony Vegas.

Tänk på presentationen, flummiga och allmänt omogna filmer kommer också antagligen dra till sig en sådan publik (i bästa fall) och sedan måste ni göra något unikt som får just er att stå ut i mängden.

Ska ni "bara" publicera en video i veckan så bör dom hålla betydligt bättre kvalité än det där.

"Failure to plan is planning to fail"

Lycka till i jakten på subs.
Myta.


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

Medlem
Skrivet av Mytacism:

Är själv helt ointresserad av DOTA och dess kloner, men tänkte hjälpa er på traven ändå.

Spela in på mer än 30 FPS så blir det inte så tråkigt att titta på.
Använd ett riktigt videoredigerings program, tex. Sony Vegas.

Tänk på presentationen, flummiga och allmänt omogna filmer kommer också antagligen dra till sig en sådan publik (i bästa fall) och sedan måste ni göra något unikt som får just er att stå ut i mängden.

Ska ni "bara" publicera en video i veckan så bör dom hålla betydligt bättre kvalité än det där.

"Failure to plan is planning to fail"

Lycka till i jakten på subs.
Myta.

tack för tipset!


signatur

Mannen myten legenden

Medlem
Skrivet av Mytacism:

Är själv helt ointresserad av DOTA och dess kloner, men tänkte hjälpa er på traven ändå.

Spela in på mer än 30 FPS så blir det inte så tråkigt att titta på.
Använd ett riktigt videoredigerings program, tex. Sony Vegas.

Tänk på presentationen, flummiga och allmänt omogna filmer kommer också antagligen dra till sig en sådan publik (i bästa fall) och sedan måste ni göra något unikt som får just er att stå ut i mängden.

Ska ni "bara" publicera en video i veckan så bör dom hålla betydligt bättre kvalité än det där.

"Failure to plan is planning to fail"

Lycka till i jakten på subs.
Myta.

vissa av oss har lite sämre daorer än andra så har du något tips på ett recording program för dom lite "sämre" datorerna? så att man kommer upp i lite högre fps mena jag.


signatur

Mannen myten legenden

Medlem

Antar att ni använder fraps just nu..

Action! och Dxtory är två program som fungerar bra.


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

KoP
Medlem

Glöm dessutom inte att beskriva vilket spel klippet är ifrån i titeln (hade ingen aning om vad det var för spel jag tittade på) .

Medlem
Skrivet av Mytacism:

Antar att ni använder fraps just nu..

Action! och Dxtory är två program som fungerar bra.

tack så mycket!


signatur

Mannen myten legenden

Medlem
Skrivet av KoP:

Glöm dessutom inte att beskriva vilket spel klippet är ifrån i titeln (hade ingen aning om vad det var för spel jag tittade på) .

okej!


signatur

Mannen myten legenden

Medlem

Flyttat från "Allmänt snack" till "PC" samt rubrik ändrad.


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av Brain:

Flyttat från "Allmänt snack" till "PC" samt rubrik ändrad.

nice!


signatur

Mannen myten legenden

1
Skriv svar