Arma III försenas till nästa år

Robot
Arma III försenas till nästa år

Den extra utvecklingstiden ska ge titeln chansen att "nå sin fulla potential", enligt Bohemia.

#arma-iii, #bohemia-interactive, #dayz


Medlem
Arma III försenas till nästa år

Kvalitet.

Inaktiv

Not a single f was given that day. Iallafall inte från mig. Ser någon här fram mot det?

Medlem
Skrivet av Prexun:

Not a single f was given that day. Iallafall inte från mig. Ser någon här fram mot det?

Du måste skoja.

Medlem
Skrivet av Prexun:

Not a single f was given that day. Iallafall inte från mig. Ser någon här fram mot det?

Men du var tvungen och kommentera? Skumt.

Medlem

Hoppas på en mer optimerad motor än den i Arma 2.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Innebär detta att de faktiskt kommer lägga tid på ai'n i spelmotorn?

Medlem
Skrivet av xermalk:

Innebär detta att de faktiskt kommer lägga tid på ai'n i spelmotorn?

Var inte AIn i tvåan bra, speciellt för att vara så gammalt...?
ArmA 3 blir lätt bästa LAN spelet på länge, ser underbart ut <3

Medlem

Och DayZ då? I år eller nästa...

Skrivet av Prexun:

Not a single f was given that day. Iallafall inte från mig. Ser någon här fram mot det?

Faktum är att ganska många ser fram emot Arma 3, jag är en av dem.

Skrivet av xermalk:

Innebär detta att de faktiskt kommer lägga tid på ai&#039;n i spelmotorn?

Problemet med AIn i A2 var att den kom från ett stort antal programmerare som när de slutade inte visade hur de hade gjort. Knappt Ingen visste riktigt hur AIn fungerade i grunden. Det man har gjort till trean är att man har "dissekerat" hela AI strukturen och fixa de äldre funktionerna och försökt få dem att fungera bra i stället för att bara göra nya funktioner och få en ännu större röra.

Men det är inte enkelt att göra riktig AI till ett spel som Arma, det är inte battlefield vi pratar om där AIn är i stort sett enbart skriptat.

Medlem

Visst är det tråkigt men de nämnde under E3 och Gamescom att de skulle släppas 2013.

Medlem

Ser grymt mycket fram emot 3an. 2an har gett många många timmar av kul

Medlem

Kan fan inte bärga mig, arma MED FYSIK, YES! Tänk vad kul man kommer ha att trolla alla rp-servrar

Medlem

Ta så mycket tid ni vill Bohemia, fast en rejäl öppen beta skulle vara trivsam!

(jaja, jag vet att deras släpp brukar vara öppna betor i princip.. )

Inaktiv

Här har ni en köpare.

Medlem

Även fast jag inte har hunnit sätta in mig i arma 2 så ser jag fram emot 3:an. Vore roligt om de hade med ett simulerat uppdrag där man ska frita de fängslade medarvetarna i Grekland.

Medlem
Skrivet av Prexun:

Not a single f was given that day. Iallafall inte från mig. Ser någon här fram mot det?

Bara för att du inte kanske gillar världens mest kompetenta militär sim så behöver du inte dra ut det över kommentars fältet..

Medlem
Skrivet av Prexun:

Not a single f was given that day. Iallafall inte från mig. Ser någon här fram mot det?

Ja, oerhört mycket. Ett av de kommande spel jag väntar mest på.


signatur

Jag skriver dom eftersom dom flesta som skriver de och dem ändå inte kan göra det på korrekt sätt.

Medlem
Skrivet av Prexun:

Not a single f was given that day. Iallafall inte från mig. Ser någon här fram mot det?

Är det inte vid sådana här lägen du undrar, vad har jag för spelsmak egentligen?

Jo, ARMA3 kommer att bli fantastiskt!

Medlem

Jag har för mig att detta faktum varit känt länge?
Men oavsett så gör de rätt i att inte stressa fram något. De har ju en hel del DayZ-pengar att luta sig mot vågar jag påstå

Spelet kommer att bli grymt!


signatur

www.SpecialLuftvapen.se -- helautomatiska luftvapen (4,5 mm)

www.xsys-clan.se

Medlem

Arma 2 kom väl typ i Augusti 2008? Borde bli något liknande för Arma 3. Ser fram emot det iaf.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Ja så här i mitten på december så hade jag inte förväntat mig något annat än 2013. Tråkigt då jag är så sjukt sugen på att spela det, men ser man tillbaka på tidigare Arma-spel så är det nog ändå positivt att det finputsas innan release.

Inaktiv
Skrivet av PerfectCrime:

Jag har för mig att detta faktum varit känt länge?
Men oavsett så gör de rätt i att inte stressa fram något. De har ju en hel del DayZ-pengar att luta sig mot vågar jag påstå

Spelet kommer att bli grymt!

deras största inkomster är nog från virtual battlespace 2

Medlem
Skrivet av Caedmon:
Skrivet av PerfectCrime:

Jag har för mig att detta faktum varit känt länge?
Men oavsett så gör de rätt i att inte stressa fram något. De har ju en hel del DayZ-pengar att luta sig mot vågar jag påstå

Spelet kommer att bli grymt!

deras största inkomster är nog från virtual battlespace 2

Japp, jag känner till allt om VBS-serien. Stolt ägare till VBS2 för övrigt
Men jag menar att pengarna från folk som köpt ArmA 2 för att kunna lira DayZ kommer som en skön (och synnerligen välförtjänt) cash boost, vilken borde ge BIS mer utrymme för att slippa tvinga fram en ofärdig produkt.


signatur

www.SpecialLuftvapen.se -- helautomatiska luftvapen (4,5 mm)

www.xsys-clan.se

Medlem

Hoppas dom får ut sina två utvecklare snart, det kan inte vara kul för någon inblandad.

Medlem

Glad att det fortfarande släpps såna här spel Ska köpas direkt!

Medlem

Är det för att få extra tid, eller för att ta igen den dom förlorade när dom satt på kåken i grekland?

Skrivet av oDIRTDIVERo:

Är det för att få extra tid, eller för att ta igen den dom förlorade när dom satt på kåken i grekland?

Ivan och martin sitter fortfarande i fängelse. Det största problemen som har hänt är att man har bytt project lead mitt i arbetet och Ivan var(läs: är) också en av de ledande namnen bakom Arma 3.

Medlem
Skrivet av eddie the eagle:
Skrivet av oDIRTDIVERo:

Är det för att få extra tid, eller för att ta igen den dom förlorade när dom satt på kåken i grekland?

Ivan och martin sitter fortfarande i fängelse. Det största problemen som har hänt är att man har bytt project lead mitt i arbetet och Ivan var(läs: är) också en av de ledande namnen bakom Arma 3.

Thats rough.

1
Skriv svar